- רדיו קול חי - -

מקורי: כך נחשפים באי חוף תל אביב לזמני השבת • צפו

תושבי העיר תל אביב הנופשים והתיירים הגודשים בימי הקיץ המהבילים את חופיה של 'העיר ללא הפסקה' תל אביב-יפו, נחשפים בהביטם השמימה לקמפיין השבת המקורי של מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב יפו בראשותו של הרב יוסף גערליצקי השליח הראשי של הרבי מליובאוויטש לתל אביב יפו.

מידי יום שישי בחודשי הקיץ, מרחף דאון בגובה נמוך מעל שמי רצועת החוף הארוכה של תל אביב יפו כשעל כנפיו פרוש בד מצנח ועליו מופיעה שעת הדלקת נרות שבת עדכנית.

הדאון ומצנח השבת יוצרים גלים של התעוררות רוחנית בחופי הים ההומים בשעות הצהריים של יום שישי, ומזכירים לתושבי העיר ולאלפי התיירים כי הגיע הזמן לצאת מהים כדי שיספיקו להגיע לביתם מבעוד מועד ולהדליק נרות לכבוד שבת קודש.

הרב יחזקאל גבירץ מנהל קמפיין השבת בת"א יפו מוסר, כי זו כבר השנה השישית שמסע הפרסום וההסברה של מרכז חב"ד בתל אביב להחדרת ערך חשיבות שמירת השבת וקדושתה, פועל ברחבי העיר כדי לחשוף בפני תושבי העיר והמבקרים בה את העונג המיוחד, את ההשפעה על החיים בכלל ועל חיזוק המשפחה בפרט על ידי הקפדה על שמירת השבת כהלכתה , "אנחנו במלחמה של הפצת אור וקדושת השבת לכל יהודי", מסכם הרב גבירץ, "ובמלחמה משתמשים בכל האפשרויות הקיימות כדי לנצח".

את תוצאות מסע הפרסום ניתן לראות, באמצעות אלפי התגובות הנלהבות שהגיעו למרכז חב"ד תל אביב מתושבים ותיירים רבים שנחשפו לקמפיין, והודו כי המצנח המיוחד עורר בהם "משהו אישי" על קדושת השבת, וגרם להם להזדרז ולהתכונן לקראת כניסת השבת והדלקת הנרות.