הסתיימה שביתת האחיות: מאות תקני אבטחה יתווספו לבתי החולים

    איתי גדסי No Comments on הסתיימה שביתת האחיות: מאות תקני אבטחה יתווספו לבתי החולים

    לאחר שביתת האחיות שהתקיימה היום, בהתערבות סגן שר הבריאות ושר האוצר, הוסכם,כי יתווספו מאות תקני אבטחה חדשים, למחלקות רבות בבתי החולים | ליצמן: הצלחנו להביא לתוספת משמעותית למערכת הבריאות תוך חיזוק הביטחון האישי של צוותי הרפואה

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף השביתה: לאחר סדרת דיוני מו״מ בין משרדי הבריאות והאוצר יחד עם צוות הסתדרות האחיות, הוחלט, על סיום שביתת האחיות ותגבור משמעותי לאבטחת צוותים רפואיים ותוספת תקנים למערכת הבריאות.

    בין הסיכומים שהגיעו הצדדים היום: יישום מלא של וועדת מור יוסף, למיגור אלימות נגד צוותים רפואיים, הוספת מאות תקנים חדשים לחדרי המיון, לפסיכיאטריה, המטו-אונקולוגיה ילדים וטיפות חלב.

    סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן בירך על הסיכומים וסיום השביתה: הצלחנו להביא לתוספת משמעותית למערכת הבריאות תוך חיזוק הביטחון האישי של צוותי הרפואה.

    כמו כן מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר: מדובר בהישגים חשובים מאוד גם עבור האחיות, אבל גם עבור המערכת כולה.

    סגן שר הבריאות ח״כ יעקב ליצמן ומנכ״ל משרדו משה בר סימן טוב הודו לכל המעורבים במשא ומתן, בייחוד לשר האוצר מר משה כחלון שמגלה מחויבות עמוקה לצרכי מערכת הבריאות לאורך כל הקדנציה.

    מדוברות ההסתדרות נמסר: יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מסר בצאתו מהמו״מ: ״בטיחותם האישית של הצוותים הרפואיים הוא מעל הכל. אני סמוך ובטוח כי הערב הבאנו בשורה למערך הבריאות בישראל שעושה לילות כימים למען האזרחים.

    עוד הוסיף" ברצוני לחזק את יו״ר ההסתדרות האחיות אילנה כהן ופרוספר בן חמו יו״ר ארגון עובדי קופת חולים על מנהיגות יוצאת דופן. כמו כן ברצוני להודות לשר הבריאות ושר האוצר על הרתמותם לפתרון המשבר.״



    0 תגובות