הרצל יחזקאל: מבין את קמפיין ההסתה, אין למלפגה שום הישגים ואפשרות להתרומם

    מוטי סבן No Comments on הרצל יחזקאל: מבין את קמפיין ההסתה, אין למלפגה שום הישגים ואפשרות להתרומם

    בראיונות למהדורה המרכזית, תקפו המתמודדים לבחירות בירושלים את קמפיין השנאה | השר אלקין: הקמפין של הבית היהודי הוא קמפין מפלג ומיותר | יוסי דייטש: שמח שראשי הבית היהודי גינו את הקמפיין של הבית היהודי | בכיר בבית היהודי בירושלים, הרצל יחזקאל: כי אין להם שום הישגים ולא מצליחים להתרומם

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון מיוחד למהדורה המרכזית מאולפן 'קול חי' בבנייני האומה בירושלים, התראיינו הערב המועמד לראשות העיר ירושלים, והכמעט המועמד החרדי לראשות העיר.

    יוסי דייטש סגן ראש עירית ירושלים התראיין לבצלאל קאהן באולפן קול חי בבנייני האומה, דייטש דיבר על הקמפיין המכוער אותו העלו רשימת הבית היהודי בירושלים: "אני שמח שראשי הבית היהודי גינו את הקמפיין של הבית היהודי, ירושלים רוצה אחדות. אני מקווה שמערכת הבחירות תתנהל ללא הסתה באף מגזר"

    בהמשך המהדורה, התראיין השר זאב אלקין לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית בקול חי, בדבריו תקף את הקמפיין המפלג והמיותר שעלה לאוויר: הקמפין של הבית היהודי הוא קמפין מפלג ומיותר, זאת היתה טעות גדולה. צריך לדעת שהציבור החרדי בירושלים הוא ציבור לגיטימי מאד.

    כמו כן, בהמשך המהדורה התראיין הרצל יחזקאל מבכירי הבית היהודי בירושלים בקול חי, והתייחס לקמפיין המפלג שמפלגתו פרסמה: אני יכול להבין את המצוקה של מובילי קמפיין ההסתה נגד החרדים, כי אין להם שום הישגים ולא מצליחים להתרומם. הציבור הדתי לא יצביע למי שפועל נגדו.



    0 תגובות