סכנה: עשרות בלוני גז הוברחו באופן לא חוקי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סכנה: עשרות בלוני גז הוברחו באופן לא חוקי

    בפעילות של שוטרי מגב, נעצרו מבריחים שאחסנו ברכבם בלוני גז לא חוקיים וביצים לא מפוקחות, ארבעת החשודים עוכבו לחקירה

    צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סכנה לציבור: היום (שני) נתפסו 4 חשודים שהובילו בצורה פיראטית, 95 מיכלי גז ו-1530 ביצים לא מפוקחות. שוטרי משמר הגבול עצרו את החשודים באזור ברטעה.

    מוקדם יותר היום, בפעילות של כוחות משמר הגבול יחד עם מנהלת הגז והמועצה לענף הלול בשלושה מוקדים שונים באיזור ברטעה וצומת יקנעם, נתפסו 4 חשודים בהובלות לא חוקיות של מיכלי גז וביצים.

    WhatsApp Image 2018-08-06 at 16.32.04

    במוקד הראשון בסמוך לברטעה הישראלית נתפסו 2 חשודים שהובילו כל אחד ברכבו מיכלי גז ללא אישורים ובאופן המסכן את משתמשי הדרך, סה"כ נתפסו בשני הרכבים 13 מיכלי גז בגדלים שונים. החשודים, בשנות ה-50 וה-60 לחייהם תושבי ג'סר א-זרקא וכפר קרע יחד עם הממצאים והרכבים הועברו לחקירה במנהלת הגז של משרד האנרגיה.

    במוקד השני בצומת יקנעם נעצר לבדיקה רכב שהעלה את חשדם של הכוחות. ברכב ובו חשוד, איתרו השוטרים ופקחי מועצת הלול 51 קרטוני ביצים המכילים בתוכם 1,530 ביצים.

    כמו כן על פי החשד הביצים שעליהן חותמות מזוייפות הובלו בתת תנאים ובאופן לא חוקי אשר מסכן את בריאותם של מי שעלול לאכול אותם. החשוד, בשנות ה-20 לחייו תושב ברטעה הישראלית יחד עם הרכב והממצאים הועברו לחקירה במועצה לענף הלול.

    WhatsApp Image 2018-08-06 at 16.32.05

    במוקד השלישי בצומת ברטעה הישראלית נעצר רכב ובו חשוד. בבדיקה ברכב אותרו 82 מיכלי גז בגדלים וסוגים שונים אשר הובילו אותם באופן לא חוקי, ברכב שלא מיועד להובלתם וללא אישורים מתאים תוך סיכון של משתמשי הדרך. החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב ברטעה יחד עם הממצאים והרכב הועברו לחקירה במנהלת הגז של משרד האנרגיה. כמו כן הרכב ומיכלי הגז הוחרמו.

    בפעילות ממוקדת של כוחות מג"ב יחד עם גורמי האכיפה השונים באיזור ברטעה, מובילה פעמים רבות לתפיסות של הובלות לא חוקיות ולסיכול הברחות של של מזון וסחורה, המסכנים לעיתים את משתמשי הדרך, ואף עלולים להגיע לאזרחים תמימים.



    0 תגובות