מדהים: השבוע "כולנו ירושלמים"

    עמית דניאל No Comments on מדהים: השבוע "כולנו ירושלמים"

    נותרו יומיים אחרונים ל"עולים לירושלים 3": אלפי משפחות כבר נהנו מחוויה האטרקטיבית של הקיץ בירושלים

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי משפחות כבר נהנו מהחוויה האטרקטיבית ושלל האטרקציות שמציעה המהדורה המשודרגת של "עולים לירושלים 3" במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. נותרו עוד יומיים לאלו שטרם הספיקו לטעום מהחוויה המשפחתית המוצלחת בירושלים במחיר של 15 שקלים בלבד לכרטיס.

    הפרויקט של הקיץ הירושלמי הוא פרי יוזמת משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים. משרד החינוך ופמ"י – החברה לפיתוח מזרח ירושלים. עשרות האלפים לא חסכו בשבחים למארגנים שהשכילו להקים את הפארק האתגרי ולשלב נכונה את סיורי המורשת.

    "הבשורה היא גשמית ורוחנית במתן האפשרות לרענן כוחות גוף ונפש לקראת זמן אלול באווירה מתאימה ובמגוון חוויות ראשוני מסוגו והיקפו ברמה הגבוהה ביותר לטובת תושבי ירושלים והבאים בשעריה", אומר שלמה רוזנשטיין חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק מנהלים חרדים בעיריית ירושלים.

    בשלושת הימים הראשונים להפעלת מתחם הפארק האתגרי, נהנו עשרות אלפים מאטרקציות מרהיבות ומתקני שעשועים מדהימים לכל הגילאים. הצלחה גדולה ורבה הייתה גם למערך היציאה לסיורים מודרכים ומרתקים בעיר העתיקה, עיר דוד, מערת צדקיהו ועוד. אלפים רבים ניצלו את זכות השתתפות בסיורים אשר היו כלולים במחיר המסובסד והזול במיוחד לכרטיס 'עולים לירושלים' של 15 ₪ בלבד. גם הילדים קיבלו בונוס מיוחד בכרטיס זה כאשר בעבור כל כרטיס כניסה, חולק בכניסה למתחם החוויות שובר מתנות שזיכה כל ילד לקבל: ארטיק, פחית שתיה, מזכרת אישית בצילום ממוגנט על רקע ירושלים וכן כרטיס למתחם התחרויות בו כל ילד זכה.

    המבקרים בימים הקרובים יהנו גם הם ממגוון אטרקציות שיספק לכל ילד במשפחה את החוויה המתאימה לו. הגלגל הענק שירושלים לא ראתה, הגיע לירושלים לשבוע שלם ויספק חוויה עוצרת נשימה לירושלמים הקבועים ולירושלמים לרגע. "חווית הציפור הירושלמית" מרפסת בגובה 60 מטר שתרים אתכם לגבהים שלרגע תוכלו להרגיש מה מרגישה ציפור ירושלמית המטיילת לה בשכונות ירושלים בגובה רב.

    מתנפחים חוויה אור קולית. עמדות צילום שיאפשרו לכם לתעד את הבילוי המשפחתי. מתחם אור סגול ועוד שלל של אטרקציות והפעלות שיותירו אתכם עם טעם של קיץ ירושלמי מפנק.

    במקום, גם נמצאים אולפני "קול חי" ומשם משודרים השידורים החיים במשך שעות הפעילות.

    אחרי שסיימתם עייפים אך מרוצים, הגיע הזמן לתת משהו לנשמה. כי ירושלים היא נקודת החיבור של חומר ורוח. ממתחם בנייני האומה יצאו שאטלים מיוחדים לסיור מעמיק במשעולי העיר העתיקה בירושלים. הסיור כולל עיר דוד, מערת צדקיהו, העיר העתיקה, הכותל הדרומי. המשתתפים ילמדו על תקופותיה של העיר ירושלים בימי בית ראשון ושני, יצעדו במשעולי אבותינו, בקברי הקדמונים ובשבילי תולדות העם היהודי בעיר הקודש.

    אם תשאלו בטח כל הטוב הזה עולה לנו הרבה כסף. אז זהו שלא. את הקמת הפארק האתגרי ממנים שורה של גופים המשרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים. משרד החינוך ופמ"י – החברה לפיתוח מזרח ירושלים שהתאגדו במטרה אחת-להבטיח הנאה מושלמת ל"לכל הירושלמים".

    מחיר הכרטיס 15 שקלים בלבד, מאפשר לכם גם כניסה לפארק האתגרי ומתחם האטרקציות, וגם סיור מורשת בעיר העתיקה בירושלים, הכל כלול בכרטיס אחד.
    פעילותו של המתחם האתגרי תסתיים ביום חמישי כ"ח אב (5-9/08/18) במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. שעות פעילות המתחם, בין השעות: 10:00-15:00 16:00-21:00.



    0 תגובות