מסיימים את בין הזמנים בירושלים

    חיים כץ No Comments on מסיימים את בין הזמנים בירושלים

    יש לכם תכניות בשבוע הבא בירושלים? נופשים בשבוע האחרון של בין הזמנים בירושלים? זו ההזדמנות שלכם לחוויה לכל המשפחה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנצלים את השבוע האחרון של בין הזמנים לביקור בעיר הקודש? קבעתם את הנופש שלכם בירושלים בשבוע הבא? יש לכם הזדמנות לכיף אתגרי לכל המשפחה, בשילוב סיור מעמיק באתרי המורשת בעיר העתיקה רגע לפני חודש אלול. כל זה במחיר סמלי של 15 שקלים לכרטיס. כבר עכשיו אתם יכולים להזמין את הכרטיסים שיאפשרו לכם לבלות בשעה המתאימה לכם ולשלב בביקור שלכם או בנופש שלכם, חוויה עוצרת נשימה לכל המשפחה.

    "עולים לירושלים 3" השנה במהדורה משודרגת עם אטרקציות שטרם נראו כמותן בירושלים. במשך שבוע שלם, אתם יכולים מהפארק האתגרי הענק בכניסה לירושלים במרכז הקונגרסים בבנייני האומה. על פני 17,000 מ"ר משתרעים מתקנים חדשניים וייחודים. גלגל ענק שטרם נראה בירושלים. חוויה ממעוף הציפור ממרפסת בגובה 60 מטר. מתנפחים מתחמי פעילות ואטרקציות לכל הגילאים.

    אין כמו לסיים את ימי בין הזמנים, בסיור מעמיק באתרי המורשת שלנו בירושלים לצעוד במשעולים שבהם צעדו אבותינו. שאטלים יעמדו לרשותכם מרחבת בנייני האומה, לסיורים עיר דוד, מערת צדקיהו, העיר העתיקה, הכותל הדרומי. כל זה מגולם במחיר הכרטיס ולא כרוך בעלות נוספת.

    במקום יוקם אולפן שקוף של קול חי, משם ישודרו תכניות שונות עם אשי ציבור, אמנים, פעלולנים ועוד.

    השנה מזמינים את הכרטיסים מראש, ואתם קובעים מתי תבלו עם כל המשפחה בפארק האתגרי "עולים לירושלים 3". מה עושים? מתקשרים לטלמסר שמספרו 0772223000. לאחר השלמת תהליך הרכישה תקבלו קוד שאותו תציגו בעמדה בכניסה למתחם ושם תקבלו את הכרטיסים.



    0 תגובות