- רדיו קול חי - -

היום בנתב"ג: טיסת בכורה מישראל לדרום סין

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ושר התיירות, יריב לוין, חנכו היום (חמישי) בנתב"ג את טיסת הבכורה של חברת היינאן מגואנז'ו שבסין.

שר התיירות יריב לוין אמר בטקס: "אנו פותחים את ישראל לדרום סין. שיתוף הפעולה בין משרד התיירות להיינאן עולה מדרגה נוספת עם פתיחת הקו השלישי של החברה מסין לישראל- המצטרף לטיסות הישירות הקיימות מבייג'ין ומשנגחאי".

לדבריו: "אנו עדים לפתיחתם של קווים רבים לישראל בעקבות שיתוף הפעולה שאנו מקיימים במשרד התיירות עם חברות התעופה. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה נוספת לכך שמאמצי השיווק של המשרד מניבים תוצאות. אני משוכנע כי פתיחת הקו החדש של היינאן מגואנז'ו לכאן, תביא לגידול נוסף ולשיאים חדשים בתיירות הנכנסת לישראל".

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ הוסיף: "פתיחת הקו מהווה נדבך חשוב נוסף להידוק הקשרים המסחריים, הכלכליים, והתיירותיים בין סין וישראל. הרחבת הטיסות למזרח הרחוק בכלל ולסין בפרט מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים, המהווה את המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל בחמש השנים האחרונות. בזכות הרפורמה מתאפשר לצרכן הישראלי לרכוש כרטיסי טיסה לעשרות יעדים חדשים, בכל רחבי העולם, במחירים זולים במיוחד. תוך פחות מחמש שנים הצלחנו להוזיל את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים, וכעת הנוסע הישראלי חוסך מאות יורו לשנה, ויכול לטוס לחו"ל במחיר השווה לכל נפש".