איש דת שיעי תוקף את נסראללה: צבוע, החרבת את לבנון

    מוטי סבן No Comments on איש דת שיעי תוקף את נסראללה: צבוע, החרבת את לבנון

    איש דת שיעי תוקף את מזכ"ל חיזבאללה על השחיתות שהכניס לשלטונות בלבנון, הריסת המדינה ואי דאגה לתושביה. בזמן הכיבוש הישראלי היה טוב יותר

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקפה שיעית חסרת תקדים: בכלי התקשורת הערבים מתפרסם מכתב חריף של איש דת שיעי בשם חסן סעיד משימש, ששלח אותו אל מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, במכתב הוא כותב,על המצוקה הכלכלית החריפה של- 300 אלף השיעים בלבנון. על השחיתות השלטונית שחיזבאללה הכניס ללבנון, ואומר על מה יש להתרברב בניצחון על ישראל, מספיק להיות טיפש כדי לשרת את האוייב.

    במכתב עוד כותב לו שייח' חסן: על חוסר האכפתיות לתושבי לבנון, במי שתייה נקיים, בניית תשתיות ויצירצ כבישים ומדרכות בשביל האזרחים. הוא מתאר את נסראללה כצבוע, את לוחמי חיזבאללה כטפילים החיים על חשבון אזרחי לבנון. מזכיר לו את התנגדות חיזבאללה לניקיון נהר הליטאני,העיריות משועובדות לחיזבאללה ולא ניתנים שירותי ביוב אפי' לתושבים, עוד הוסיף: כי הנהר הזה הוא אחד שבזמנו בלבנון שתו ושחו בו בזמן שהיה הכיבוש הישראלי!

    בהמשך המכתב הוא תוקף את הגירעון של ממשלת לבנון בסף 8- מיליארד דולר, בזמן שחיזבאללה בוזז את כלל המשאבים של לבנון וגונב הכל לקופתו. בכסף הזה הוא נלחם בסוריה בשביל המרצח אסאד ולא נותן כלום ללבנון.

    הוא סיכם: "לא בהכרח צריך להיות סוכן כדי לשרת את האויב מספיק להיות טיפש כדי לשרת את הלקוחות טוב יותר מאשר לשרת אותו."

    איש הדת חסן משמיש חי בגלות בצרפת מזה שני רבות.



    0 תגובות