לקראת יום ההילולא: מגבית הייחודית למוסדות מרן הרה"ק מהר"א מבעלזא זי"ע

    חיים כץ No Comments on לקראת יום ההילולא: מגבית הייחודית למוסדות מרן הרה"ק מהר"א מבעלזא זי"ע

    מעיין הישועות של מרן הרה"ק רבי אהרן מבעלזא זי"ע, ממשיך להפתיע מדי שנה ביומא דהילולא קדישא • נציגי המוסדות שהוקמו על ידי הרב הקדוש מבעלזא אחרי מוראות השואה הנוראה, יתפללו למענכם: "מי שתרם לידם, כאילו תרם לידי"! • הסוד המרטיט של מרן מהר"א זי"ע נחשף לראשונה: "מעולם לא נשארתי חייב הכרת טובה לאף אחד!" • שמן ישועות אשא

    בעלזא צילום: אביר סולטן \ פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציבור החרדי מכל רחבי הארץ, ממתין בציפייה דרוכה ליום ההילולא קדישא של מרן הרה"ק רבי אהרן קדוש ה' מבעלזא זי"ע, כדי לזכות בפעם הראשונה במעיין הישועות בזכות מרן זי"ע ובפרט עבור אלה אשר תרמו למען מוסדותיו הק' שייסד והקים, אחרי מוראות השואה הנוראה.

    הקמת המוסדות, שהיתה כרוכה במסירות נפש של ממש באותם ימים, הביאה את הרה"ק מרן מהר"א מבעלזא זי"ע לצאת בביטוי ייחודי ונדיר אודות שליחי המוסדות שהתרימו את הציבור: "מי שתורם לידם, הרי הוא כאילו תרם לידי"! הביטוי הנדיר הזה, מבטא את השליחות הנאמנה של נציגי המוסדות, אשר הם בעצמם יהיו כעת שליחיהם של התורמים למען המוסדות, כדי לעלות על הציון המצוינת ולהעתיר בתפילה ותחינה למענם, שיזכו למעיין הישועות ברפואה שלמה, זיווגים הגונים, בני חיי ומזוני רוויחי, רפואה שלמה ושלום בית והצלחה וברכה בכל העניינים, בזכות מרן המהר"א זיע"א.

    מה שסחף את ההמונים להשתתף במגבית הנדירה בלב נדיבה, הוא הסוד המופלא שהתגלה זה עתה, כי מרן המהר"א זי"ע התחייב והבטיח, כי מי שיעשה טובה בעבורו, הוא בוודאי יפעל למענו, וכלשונו הקדוש של המהר"א: "מעולם לא נשארתי חייב הכרת טובה לאף אחד"!

    משמעות הדבר היא, שגם כעת, מי שישתתף במגבית ויתרום את חלקו למען המוסדות הק' של מרן המהר"א זי"ע, מובטח לו שיוושע בכל הישועות, כי זו לא סגולה, אלא הבטחה, מפי אהרון קדוש ה'! אם הנכם מעוניינים להעביר שמות לתפילה על הציון הק' ולזכות גם בשמן הישועות, מנר התמיד הדולק במשך כל השנה כולה על ציון המצוינת של מרן המהר"א זי"ע, חייגו 1800-80-80-40



    0 תגובות