מקורבו של טראמפ, מייק האקבי: פינוי יישובים מהלך דורסני וטעות

    אריאל שרפר No Comments on מקורבו של טראמפ, מייק האקבי: פינוי יישובים מהלך דורסני וטעות

    מייק האקבי אחד האנשים המקורבים ביותר לנשיא ארה"ב, ערך היום סיור בשומרון כדי להכיר מקרוב. במהלך הסיור אמר האקבי: כי פינוי יישובים תהיה טעות ומהלך דורסני, הארץ כאן שייכת ליהודים שהיו בעלי הבית לפני שלושת אלפים שנה

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא מחכים לתוכנית המדינית: ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן סייר היום (שני) בשומרון עם מייק האקבי המקורב מאוד לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הסיור היווה יריית פתיחה של ראשי מועצת יש"ע בניסיון לשכנע את ממשל טראמפ, לא להכליל פינוי יישובים 'בעסקת השלום'. מייק האקבי אמר בסיור: "פינוי יישובים היה טעות והוא יהיה מהלך דורסני והרסני".

    מייק האקבי מושל מדינת ארקנסו לשעבר, היה אחד המועמדים הרפובליקנים המובילים לנשיאות ארה"ב. כיום הוא אחד האנשים המקורבים לטראמפ. היום הוא סייר בשומרון בליווי ראשי מועצת יש"ע, יחד עם מנהל התקשורת לשעבר של נשיא ארה"ב אנתוני סקראמוצי.

    במהלך הסיור המעמיק בשומרון אמר מייק האקאבי: "התוכנית המדינית של טראמפ תהיה טובה כלכלית לכולם". בהתייחס לפינוי ישובים אמר: "פינוי יישובים היה טעות והוא יהיה מהלך דורסני והרסני" אמר בפסקנות.

    עוד הוסיף האקבי: "זהו אבסורד לומר שיהודה ושומרון הוא שטח כבוש. הוא שטח תפוס ע"י מי שקיבל אותו לפני למעלה מ -3000 שנה". גם אנתוני סקאראמוצ'י מי שהיה מנהל התקשורת של טראמפ ומקורב לנשיא אמר בסיור: "נושא הקפאת הבניה בהתיישבות כלל לא נמצא על השולחן בבית הלבן".

    WhatsApp Image 2018-07-30 at 21.52.33

    מי שליווה אותם בסיור היהראש מועצת שומרון יוסי דגן, שדיבר על המהלך: תפקידנו לא רק לבנות בשטח אלא גם למנוע את הלחצים על ממשלת ישראל, ולייצר הבנה בינלאומית שההתיישבות ביהודה ושומרון היא הדבר החשוב ביותר למדינת ישראל ועל כן גם לארה"ב.

    גו פרייגר מנהיג יהודי מוביל בפוליטיקה האמריקאית שארגן את המפגש סיכם: "אלו הם חברים נהדרים של ישראל ושל היהודים. הם פינו מזמנם, ועזבו את משפחותיהם, כדי לבוא הנה, ולהביע תמיכה בישראל ולהראות סולידאריות עם יהודה ושומרון".

    יחידת קשרי החוץ במועצה אזורית שומרון, מטפחת קשרים אישיים עם אנשי ממשל טראמפ במטרה להטות את הכף לטובת בנייה בהתיישבות ואי פינוי יישובים בכל הסכם שהוא, לעזרתם מגיעים גם קהילות נוצריות אוהבי ישראל בארה"ב.



    0 תגובות