ריבלין ערך ביקור ניחומים אצל משפחת עובדיה ביישוב אדם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין ערך ביקור ניחומים אצל משפחת עובדיה ביישוב אדם

    נשיא המדינה קיים היום ביקור תנחומים בבית משפחתו של יותם עובדיה הי"ד שנרצח ביום חמישי בפיגוע ביישוב אדם: "האובדן שלכם קשה מנשוא. השגנו ונשיג רוצחים נפשעים שכאלה בכל מקום אליו יברחו"

    ריבלין ואביו של יותם הי"ד צילום: מארק ניימן, לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין, קיים היום (שני), ביקור תנחומים בבית משפחתו של יותם עובדיה הי"ד, שנרצח בפיגוע דקירה בסמוך לביתו ביישוב אדם (גבע בנימין) ביום חמישי האחרון. בבית המשפחה פגש הנשיא את אשתו של יותם הי"ד, טל תהל, את הוריו, אברהם וכרמלה עובדיה, ואת הוריה של טל.

    "אין מילות ניחומים לכם ברמה האישית", אמר הנשיא לבני המשפחה, "האובדן שלכם קשה מנשוא. השגנו ונשיג רוצחים נפשעים שכאלה בכל מקום אליו יברחו".

    אשתו של יותם הי"ד, טל תהל סיפרה לנשיא: "הילדים לא מבינים. הם מרגישים שמשהו השתנה", והנשיא השיב: "את זקוקה כעת לכוחות כפולים, גם לשאת את כאבך ויגונך וגם עבור יגונם של הילדים".

    אביו של יותם הי"ד סיפר שהמשפחה הגיעה ליישוב בעקבות בנה ממי נפתוח (ליפתא) בירושלים. אשתו של יותם הי"ד הוסיפה שיותם אהב את הקרבה לירושלים וטל תהל הוסיפה: "הרגשתי שאני חיה במקום הבטוח ביותר שיש. לא חששתי לרגע". הנשיא השיב: "זה גורל שמלווה אותנו כעם ועדיין כשהוא פוגע באופן אישי הוא בלתי נתפס. אנחנו איתך בליבנו".

    הוריה של טל תהל סיפרו לנשיא שהם עטופים בדאגה ואהבה של רבים בעם: "אנחנו פוגשים את האנשים הטובים בעם ישראל ומרגישים שאנחנו בלב של העם".

    "אדוני הנשיא אני רוצה להעביר בעזרתך מסר", אמרה טל תהל אשתו של יותם הי"ד, "אסור לוותר למשפחה של המחבל. הם מקבלים משכורת, עידוד, לא הורסים את הבית שלהם, זה לא יכול להיות".

    הנשיא השיב לה: "הדברים יטופלו כמו שהם צריכים להיות מטופלים. לא יעשו שום הנחה. כל אחד צריך לקבל את העונש המגיע לו וצריך למצות את הדין עם כל אחד על פי דרכו. גם אבו מאזן צריך להבין שאי אפשר לעודד רוצחים". הנשיא נפרד מהמשפחה בתקווה למפגשים קרובים בשמחות ובחיבוק אמיץ.



    0 תגובות