פייגלין תוקף: "חיילים נהרגו בגלל סולם ערכים עקום"

    איתי גדסי 1 Comment on פייגלין תוקף: "חיילים נהרגו בגלל סולם ערכים עקום"

    חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין אומר על רקע ההתחממות בגזרות השונות: "חיילי צה"ל נהרגים בגלל סולם ערכים עקום המעדיף את אוכלוסיית האויב על פני חייהם של חילי צה"ל"

    פייגלין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת זהות, חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, פרסם היום (ראשון) פוסט בו סיפר כי לפני יציאת הצבא למבצע צוק איתן, הוא הביע התנגדות למהלך. פייגלין אמר כי גם כעת הוא סבור שאין צורך להיכנס לסבב לחימה נוסף בתוככי רצועת עזה.

    הרקע לדבריו, דברים שפרסם בנו של פייגלין המשרת בחטיבת כפיר, מהם עולה כי חיילים נשלחו כ"פיתיון" להפרת סדר בכדי לצמצם פגיעה בחיי מחבלים, מהלך שסיכן אותם מאד.

    "רוב חיילי צה"ל שנהרגו בשנים האחרונות, נהרגו בשל העדפת שלומה של אוכלוסייה עוינת על חייהם של בנינו", מאשים פייגלין את בכירי הצבא. "במקום להזהיר את האוכלוסייה ולקרוא לה להתפנות מהמקום ואז למחוק מהאוויר, שולחים את החיילים לסמטאות ולמנהרות. במקום לסמן קו שמי שחוצה אותו – נקצר, שולחים חיילים להתעסק עם האזרחים ולהיקטל מרחוק באש צלפים. במקום לחסל חוליות משגרי עפיפונים נותנים לדרום להישרף", אמר.

    פייגלין הוסיף והזכיר כי "כחבר ועדת חוץ ובטחון התנגדתי לכניסה לעזה בצוק איתן. אם אין לכם כוונה לנצח, אל תשחקו משחקי מוות בבנינו. נראה שבקרוב נהיה שוב בסרט הזה.."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משה פייגלין אדם יקר וערכי, דובר אמת שלא אומרים היום במנהיגות הקיימת