הפיגוע הקשה באדם • הפצוע שנפטר: יותם עובדיה הי"ד | צה"ל פעל הלילה בכפר המחבל

    קובי פינקלר No Comments on הפיגוע הקשה באדם • הפצוע שנפטר: יותם עובדיה הי"ד | צה"ל פעל הלילה בכפר המחבל

    לאחר שעות ארוכות בו ניסו צוותי הרפואה להילחם על חייו, נפטר יותם עובדיה הי"ד מפצעיו | שני פצועים נוספים מאושפזים בבית החולים | כוחות צה"ל פעלו בכפר ממנו יצא המחבל והתמודדו עם הפרות סדר אלימות, תיעוד נרחב

    צילום: דובר צה"ל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הפיגוע שאירע אמש ביישוב אדם, בו נרצח יותם עובדיה הי"ד ונפצעו שני אזרחים נוספים, פעלו הלילה כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "בנימין" בשיתוף שב"כ ומג"ב במרחב הכפר כובר ממנו יצא המחבל.

    במהלך הלילה נכנסו כוחות הביטחון לפעילות נרחבת בכפר, במסגרתה תחקרו את בני משפחת המחבל, והוחרמו היתרים של המשפחה. כמו כן, התבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו ונלקחו לתחקור ארבעה פלסטינים.

    במסגרת הערכת המצב שהתקיימה אמש, מבצעים הכוחות כתר על הכפר ואף בוצעה חסימה של אחד הצירים המובילים לכפר. כמו כן, הוחלט כי כניסת פועלים מהכפר לעבודות ביישובים בגזרה לא תתאפשר במהלך היום.

    במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות בהשתתפות כ-150 פלסטינים אשר השליכו סלעים ובקבוקי תבערה והבעירו צמיגים לעבר הכוחות, אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. בחסדי השם לא נפגעו מי מכוחותינו.

    במקביל, לאורך הלילה הושלמו הסריקות בישוב אדם. לנוכח האירוע כוחות צה"ל מתגברים את ההגנה על הישובים. בצה"ל מוסיפים ואומרים כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ימים כלילות להגנת התושבים במרחב".

    כמו כן, מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, ביקר את הפצוע המטופל בבית החולים ומסר לו איחולי החלמה.אלוף חייל פצוע

    חייל בפעילות חייל כפר חייל חיילים כפר כובר חיילים צועדים בכפר חייליםפ בפעילות כוחות חיילים בכפר לוחם חייל לוחמים ליד בית המחבל



    0 תגובות