בשיא החופש הגדול: 2 פגזים סורים התפוצצו בכינרת

    קובי פינקלר No Comments on בשיא החופש הגדול: 2 פגזים סורים התפוצצו בכינרת

    בגבול הסורי המתוח מאוד מאז אתמול, נשמעה אזעקות היום בצהריים באזור רמת הגולן, עקב יציאות פגזים שזוהו משטח סוריה, המדובר הוא בשני פגזים שזלגו מהשטח הסורי והתפוצצו בכינרת. עשרות יישובים שהיו בטווח האיום נקראו להכנס למקלטים. ראש מועצה אזורית גולן: הפגזים נחתו בכינרת בצד הירדני

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזעקת צבע אדום נשמעה באזור רמת הגולן: זוהו שני יציאות ליישובי רמת הגולן ומטה כמו: אבני איתן, אלי עד, אפיק, בני יהודה, גבעת יואב, גשור, חספין, כפר חרוב, מבוא חמה, מיצר, נאות גולן, נוב, נטור, רמת מגשימים.

    מדוברות פיקוד צפון נמסר: כי מדובר בירי טל"מ מסוריה לכיוון ישראל, נפילת 2 פגזים בתוך הכנרת סמוך לחוף גופרה. אין נפגעים

    בניגוד להודעת פיקוד הצפון, ראש המועצה האזורית גולן אלי מלכה, מכחיש את הדיווח שהפגזים נחתו בכינרת בצד הישראלי, לטענתו הם נפלו בצד הירדני של הכינרת.

    וכך הוא כותב: תושבים ערב טוב, בהמשך לאזעקה שנשמעה הערב בשעה 17:10 בדרום הגולן (פוליגון 5), זוהתה נפילה במי הכנרת, בשטח עמק הירדן.
    הלחימה בסוריה מתרחשת בקרבה גדולה לגבול עם ישראל ומייצרת אפשרות של זליגות.

    צה"ל פועל בכל האמצעים ובמדיניות ברורה ונחושה, כדי למנוע חדירה של כלי טיס ו/או ירי תלול מסלול לשטח מדינת ישראל.

    עונת תיירות הקיץ והקטיף בעיצומה. נמשיך ונשדר חוסן כדי לחזק את המטיילים והנופשים הרבים שמגיעים לגולן ולאפשר שגרת חיים בכל התחומים.

    אלי מלכה, ראש המועצה.

    חשוב להבהיר כי כחלק מהמערכה האחרונה על דרום רמת הגולם הסורי, כוחות הצבא של אסד מפגיזים את ריכוזי המורדים ובשל כך טעות של מפעיל סורי גרמה לחדירת הפגז ופגיעתו בשטח ישראל.

    מדובר במקרה חמור וחסר תקדים שהיה יכול להגמר בנפגעים רבים אם היה פוגע ח"ו באזור מאוכלס. הדבר מעורר תהיה האם באמת מדובר בזליגה שיסודה בטעות אנוש, או בזליגה מכוונת כנקמה על הפלת המטוס אתמול? ישראל כנראה תגיב לטעות החמורה מצידה של סוריה כבר בשעות הקרובות.

    מאז אתמול, ישנו מתח גבוה בגבול הצפוני עקב הפלת מטוס הקרב הסורי שחדר לשטח ישראל, ההאפשרות של זליגה בעקבות הלחימה הסורית במורדים נלקחת בחשבון בצה"ל, הצבא הסורי מפגיז את מעוזי דעא"ש וזליגות לכיוון ישראל הוא עניין שנלקח בחשבון, כמו כן אפשרות של כטבמי"ם שמפעיל הצבא הסורי בגולן.



    0 תגובות