המותג שכבש מחדש את המקום הראשון במדד

    עפר גדנקן No Comments on המותג שכבש מחדש את המקום הראשון במדד

    קוקה קולה חוזר למקום הראשון במדד המותגים המובילים של ישראל שערך העיתון "גלובס".

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מותג המשקאות הפופולרי דורג במקום הראשון כמותג המוכר והאהוב בישראל ב"מדד המותגים" השנתי שעורך העיתון גלובס. המותג קוקה-קולה גבר על ענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות ועל שלל מותגי אופנה, מזון, קמעונאות ועוד.

    בשנתיים האחרונות פועל המותג קוקה -קולה לעידוד הערכים של חיבור בין אנשים, משפחתיות, חברות ועוד,לצד שמירה על ערכי הטעם האמיתי, המקורי והאהוב.

    פעילות קוקה -קולה מגיעה לידי ביטוי גם במהלך "קיץ בעננים" לציבור החרדי שהסתיים בשבועיים האחרונים, וגם בו הושם דגש על עשיית טוב למען החברה והקהילה, וכידוע, כאשר עושים טוב – מקבלים הרבה טוב בחזרה.

    שלי שמיר קינן סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה: "הצלחתו ועוצמתו של המותג קוקה -קולה נשענות על צוות גדול של עובדים האחראי על בניית המותג והמפגשים שלו עם הקהלים השונים. מעל הכל מרגשת אותנו הנאמנות הגדולה של קהל הצרכנים המחייבת אותנו להמשיך ולפעול במלוא המרץ עבורם".

     



    0 תגובות