ריגול סייבר: סין פרצה לרשתות בפינלנד בעת פסגת טראמפ – פוטין

    מוטי סבן No Comments on ריגול סייבר: סין פרצה לרשתות בפינלנד בעת פסגת טראמפ – פוטין

    כמה ימים לפני פסגת טראמפ – פוטין. זיהתתה חברת אבטחת סייבר אמריקאית, ניסיונות פריצה לרשתות בפילנד מסין. התוקפים ניסו להשתלט על מכשירים המפיקים מידע קולי וחזותי

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריגול פסגה: עד כמה מדינות העולם רצו לדעת מה קורה בין טראמפ לפוטין בפסגה המדינית בפינלנד? גם במחיר של ריגול בוטה בעזות לא קטנה. סין ערכה מתקפות סייבר גדולות במיוחד כארבעה ימים לפני הפסגה המדוברת, האקרים סינים חדרו למספר רב של מערכות אשר מסוגלות לתת מידע קולי וחזותי.

    מי שחשף את פרשיית הסייבר החדשה, היא חברת הסייבר האמריקאית F6. החברה פרסמה דו"ח מיוחד ובו פירוט נרחב על המתקפה הסינית: קבוצת האקרים סיניים גדולה, השתלטה על מספר רשתות מחשב במטרה להשתלט על מכשירים מסויימים, מהם אפשר להפיק מידע קולי וחזותי.

    במהלך המתקפה ניסו האקרים גם להשתלט על מערך השליטה וההבקרה של מערך האינטרנט בפינלנד. את הפריצות לא היה קשה לזהות מכיוון שמדובר במדינה בה היקף תקיפות הסייבר נמוך מאוד.

    בדו"ח כותבת החברה, כי מתקפות סייבר מסוג TOL – האינטרנט של הדברים, סין אחראית על 29% מהתקפות אלו בעולם. לקראת הוועידה עלה אחוז התקיפות ל-34% ברשת האינטרנט ולכן היה קל מייד לזהות את ניסינות הפריצה.



    0 תגובות