היד הארוכה: המוסד חשף וסיכל את ההתארגנות האיראנית לפיגוע בצרפת

    מוטי סבן No Comments on היד הארוכה: המוסד חשף וסיכל את ההתארגנות האיראנית לפיגוע בצרפת

    בעוד אירופה עוזרת לאיראן לעקוף את הסקציות האמרקניות, מתחת לאף פועלת איראן להוציא פיגוע ענק בצרפת כנגד האופוזיציה האיראנית בפריז. בזכות פעילות המוסד, שעלה על ההתארגנות ויחד עם מקביליו בגרמניה, צרפת ובלגיה, הביאו לעצירתם של חברי התא האיראני

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסיבוב הנוסף של ישראל מול איראן, הסתיים בניצחון בנוק אאוט על אירן. היום (חמישי) נחשף ב'החדשות' כי המוסד סיכל פיגוע אירני גדול על אדמת צרפת. כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז על כך לפני זמן לא רב, בנאום נגד מדיניות אירופה.

     פרטי הפרשה נחשפים כעת. הכל החל בקהילה האירנית שחייה בגלות הרחק מאיראן ונמנים על האופוזיציה לשלטון האייתולות, הם מובילים באירופה קו אנטי השלטון האירני. בשנה האחרונה, איראן החליטה כי היא מעוניינת להפטר מהאופוזיציה הטורדנית והלא קלה אשר עיקר חבריה הבכירים מתגוררים בצרפת.
    וינה, עיר רבת המרגלים והדיפלומטים. "דיפלומט" איראני שמתגורר בוינה, תכנן לפגוע בכנס של מתנגדי המשטר בטהרן, לשם כך הקים הדיפלומט תא טרור מאורגן בפריז, שמטרתו הייתה להוציא אל הפועל פיגוע גדול באותה עצרת שתכננו לקיים מתנגדי המשטר האיראני בצרפת, חלק מן האורחים המוזמנים היה עו"ד רודי ג'וליאני מקורבו של נשיא ארה"ב שהיה גם מטרה למתכנני הפיגוע.
    המוסד יחד עם מקביליו מבלגיה, צרפת וגרמניה, עלו על ההתארגנות הטרוריסטית, וניהלו מצוד רחב חוצה מדינות ויבשות, הכוללים: מעקבים, האזנות, ציטוטים ויירוט שיחות של אותו תא.
    F161113ATT001
    בסוף אותה פעילות כלל עולמית, נתפסו כלל חברי התא, באמתחתם של חברי החולייה, נמצאו כלי קשר ומטעני חבלה.
    בבלגיה נעצרו זוג שהפעיל אותם אותו דיפלומט אירני מווינה, הרשויות הפדרליות בבריסל היו הראשונות שחשפו את המעצרים, ואמרו כי את המתקפה תכננו בעל ואישה, אזרחים בלגים ממוצא איראני.
    בני הזוג נעצרו על ידי יחידה מיוחדת של המשטרה באזור מגוריהם בבריסל. הם נשאו עמם 500 גרם של טריאצטון, המשמש כחומר נפץ, יחד עם מנגנון הפעלה.
    האירוניה בסיפור המחריד הזה: כי בעוד אירופה עוזרת לאיראן להמשיך את הסכם הגרעין ולתמוך הכלכלת איראן המקרטעת. נשיא איראן רוחאני בדיוק היה בביקור מדיני באירופה (אולי הביא איתו ציוד ודיפלומטים במטוס) , ותוך כדי תוקעת איראן סכין בגבה של אירופה ומפעילה תאי טרור על אדמת צרפת ללא מורא.

    באותו זמן שנערכו המעצרים, היה בדיוק נשיא אירן רוחאני שהה בשוויץ. ראש המששלה נתניהו התייחס לכך ותקף את אירופה: לפעמים אנחנו צריכים להבקיע גם חומות של צביעות. הנה השבוע דוגמה של צביעות אין קץ ושל חוצפה אין קץ מצד איראן",

    .

    עוד הוסיף נתניהו: "בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ, ואני אומר לכם שהניסיון הזה ייכשל, באותו שבוע מתכננת איראן פיגוע טרור על אדמת צרפת. הפיגוע הזה סוכל ולא במקרה".



    0 תגובות