חמאס מאיים: הלילה תל אביב תרעד

    מוטי סבן 2 Comment on חמאס מאיים: הלילה תל אביב תרעד

    לאחר חיסול מהאוויר של קצין חמאס שעסק בשיגור בלונים, התקיפה גררה סבב לחימה נוסף, בעוצמה נמוכה בין צה"ל לחמאס, כשזה האחרון ירה מספר פצצות מרגמה היום אל עבר יישובי עוטף עזה. הערב חמאס מאיים: כי לאור חיסול הקצין – תל אביב על הכוונת של הטילים

    צילום: פלאש 90
    9:50
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on החשש לבחורי הישיבות ושיחת ההרגעה של מזכיר הממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות מתמשכת: לאור תקיפת צה"ל לראשונה, חוליית משגרי בלונים שכתוצאה מכך נהרג קצין חמאס. במסיבת עיתונאים שערך חמאס היום (חמישי) בערב, מאיימים בזרוע הצבאית של ארגון חמאס בצורה חסרת תקדים כי "תל אביב הלילה תרעד" לדברי אנשי הזרוע הצבאית" תל אביב היא במטרות של הארגון בעקבות החיסול בעזה, כך מדווח אסף גיבור בערוץ 20.

    גדודי עז א-דין אל-קסאם, המהווים את הזרוע הצבאית של חמאס, פרסמו הצהרה לפיה, "התוקפנות הפחדנית של האויב הפחדן למטרה של לוחמינו מכוח מגני הקוצים ממזרח לרפיח כבר היום בצהריים, שהובילה לקידוש השם של עבד אל-כרים איסמעיל רדוואן, היא פשע של איוולת, איוולת שהאויב נושא באחריות מלאה עליה וישלם עליה מחיר דם".

    מוקדם יותר היום, שר הביטחון אביגדור ליברמן  קיים דיון הערכת מצב בנושא המצב בדרום. בדיון השתתפו הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, מפקד פיקוד הדרום, ראש אמ"צ, מתאם פעולות הממשלה בשטחים והשב"כ.

    כזכור, היום (חמישי) חיל האוויר פתח במתקפה אווירית כנגד משגרי בלוני התבערה. כתוצאה מהירי, חוסל עבד אלכרים איסמעיל רדוואן בן 38, קצין שטח בזרוע הצבאית של חמאס, עוד פעיל חמאס נפצע והוא במצב אנוש, שנים נוספים במצב קשה.

    חמאס בתגובה שיגר פצצות מרגמה אל עבר יישובי עוטף עזה, צה"ל הגיב בירי פגזים אל עבר עמדות חמאס. מדיווחים ערביים פורסם כי חמאס הגיב שוב בירי של פצצות מרגמה.

    בימים האחרונים בצה"ל פרסו סוללות 'כיפת ברזל' במספר מקומות אסטרטגים, ההערכות באה למקרה שבו תהיה הסלמה מהירה וחמאס ינסה לשגר רקטות ארוכות טווח אל עבר ישראל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכם ולערוץ 20 אין שום מידע צבאי. אתם סתם מבלבלים את המוח בתור חוזר בתשובה אני אומר אל תעשו חדשות כי אתם עושים לעצמכם פדיחה. לא היה שום טיל לתל אביב.. סתם התלהבתם לפרסם למרות שאף אתר אחר חוץ מ20 פרסם. ברכה ונזכה למשיח ונראה עין בעין בית השם השלם.

      1. בס"ד
        לכל כתב יש את המקורות שלו.