רפורמת החשמל: "לא יהיה יותר ועד עובדים עם יד על השאלטר"

    איתי גדסי No Comments on רפורמת החשמל: "לא יהיה יותר ועד עובדים עם יד על השאלטר"

    התגובות לרפורמת החשמל שאושרה בכנסת. השר שטייניץ: "לא יהיה יותר וועד עובדים עם יד על השאלטר, כי לא יהיה שאלטר, כי הרפורמה מבטלת את המצב, שחברת חשמל מייצרת את רוב החשמל בישראל"

    שר האנרגיה, יובל שטייניץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רפורמת החשמל שאושרה הלילה. שר האנרגיה, דר' יובל שטייניץ, אמר כי "הלילה התרחש בכנסת אירוע היסטורי. לאחר שנים של ניסיונות כושלים, אישרה הכנסת את הרפורמה בחברת חשמל, ועיגנה אותה בחקיקה".

    לדבריו: "המשמעות היא, שישראל תפתח בשנים הקרובות משק חשמל יעיל, מודרני ותחרותי. משק חשמל שבו לא יהיה יותר וועד עובדים עם יד על השאלטר, כי לא יהיה שאלטר, כי הרפורמה מבטלת את המצב, שחברת חשמל מייצרת את רוב החשמל בישראל. הלילה נפתח הפתח גם לתחרות בהורדת מחירים במשק החשמל, וגם למהלך של סגירת התחנה הפחמית בחדרה והחלפת הפחם בגז טבעי כחול-לבן, נקי, שיאפשר לנו לשמור על איכות הסביבה ולדאוג לבריאות הציבור. הרפורמה בחשמל היא הגדולה, המקיפה והחשובה שנעשתה בחברה ממשלתית במדינת ישראל. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על השותפות והגיבוי, לרה"מ ולממשלה כולה על התמיכה, וליו"ר ועדת הכלכלה, איתן כבל".

    ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו' וחבר בוועדת הכלכלה אמר: "שמח על כך שהצלחתי לשפר במקצת את הרפורמה ובמהלך דיוני הוועדה לקבוע כי חברות אשר יתחרו בעתיד על אספקת החשמל יקבלו את כלל המידע שנאסף מהמונים של חברת החשמל מחברת מנהל המערכת, ויוכלו להציע שירותים תחרותיים לחברת החשמל. דיוני הוועדה סיכמו עבודה של שנתיים בהובלת האוצר ונוהלו במקצועיות ובדאגה לציבור הכללי ולציבור העובדים. אחרי עשרות שנים של דיבורים הבאנו עוד רפורמה היסטורית לציבור, וכמו בסלולר ובבנקים אנחנו פותחים השוק לתחרות ממנה ירוויח האזרח".



    0 תגובות