חוליה מכפר קרע עקבה אחר חיילים וגנבה את נשקם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חוליה מכפר קרע עקבה אחר חיילים וגנבה את נשקם

    המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה 5 חברי חוליה מכפר קרע בחשד שגנבו בשיטתיות כלי נשק מחיילים

    תיעוד צילום: דוברות המשטרה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ישראל פועלת כל העת, באופן סמוי וגלוי, לשם חשיפת תופעות פשיעה בתחום האמל"ח, על מנת לצמצם ככל הניתן נגישות ושימוש בכלי נשק בידי גורמים מסוכנים במישור הביטחוני והפלילי ובכדי ולהביא למעצרם, במטרה לשמור על בטחון הציבור. במסגרת פעילות זו, עצרה המשטרה בתום חקירה סמויה בת מספר חודשים, 5 תושבי קרע, בשנות ה – 30 לחייהם , בחשד לגניבת כלי נשק מחיילים בעת שהותם בחופשה.

    מדובר בחקירה שנפתחה לאחר ניתוח מקצועי של מאפייני התפרצויות באזור בנימינה- פרדס חנה, אשר העלה כי מדובר מאפיינים דומים, בדגש על התפרצויות ממוקדות לבתים של חיילים במהלך סופי שבוע וגניבת כלי הנשק, ככה"נ עפ"י איתור מוקדם.

    בתוך כך, חקירה מואצת אישרה את החשדות האמורים כי מדובר בחוליה, שעפ"י החשד מאתרת את הקורבנות בתחנת הרכבת של בנימינה והסביבה, עפ"י רוב בימי חמישי עם שובם של החיילים הביתה מבסיסם לחופשת סוף שבוע, כאשר ניהלו החשודים מעקב אחר חיילים שברשותם נשק ופרצו לבתיהם לאחר מכן וגנבו את כלי הנשק באופן ממוקד.

    בלשי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל הפעילו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים העומדים לרשות המשטרה, לשם חשיפת החשודים ועקבו אחר פעילותם עד לשלב המעצר, בזמן אמת, כאשר החשוד הראשון נעצר בעת הפריצה לבית של חייל כשהנשק הגנוב נמצא ברשותו ושאר החשודים נעצרו השבוע, בהתאם להתפתחות החקירה.

    חיילים ואזרחים בעלי נשק ברשיון, נדרשים לשמור על כלי הנשק ולאחסנם בהתאם להוראות החוק על מנת למנוע את האפשרות של גניבתם והגעתם לידיים שאינן חוקיות ובטוחות.

    מעצרם של כלל החשודים בתיק הוארך בבית המשפט שלום עכו והחקירה נמשכת .



    0 תגובות