ר"מ הונגריה מגיע לביקור: אירופאי, מציאותי, ידיד אמת של ישראל

    מוטי סבן 1 Comment on ר"מ הונגריה מגיע לביקור: אירופאי, מציאותי, ידיד אמת של ישראל

    מי אתה ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן? לצד התגייסות מלאה של התקשורת כנגד אורבן, במטרה להשחיר את דמותו כאדם אנטישמי. הבאנו את העובדות והמעשים שעשה ראש ממשלת הונגריה לטובת ישראל, ולמה הביקור היום, הוא מיוחד ויוצא דופן, המוכיח את ידידות האמת שלו לישראל

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן מגיע לישראל, הוא וראש הממשלה בנימין נתניהו ידידים טובים ומובילים יחד את הקו הפרו ישראלי, ביבשת אירופה הלא כל כך סימפטית לישראל. בדרכו הפוליטית הוא דומה מאוד לנתניהו, אורבן נבחר ב-1998 לראש ממשלת פולין, הודח ה-2002 וחזר שוב ב-2010 מאז ועד היום הוא מכהן כראש ממשלת הונגריה ברצף.

    ויקטור אורבן הוא מהמנהיגים הראשונים והיחידים באירופה שקראו תיגר על גל ההגירה המוסלמי המציף את אירופה, בנאום 'מצב האומה' בהונגריה אמר: "עננים שחורים מכסים את אירופה – בגלל ההגירה. ארצות יפסיקו להתקיים, המערב ייפול ואירופה בכלל לא תבין שפלשו אליה", הזהיר ראש הממשלה ההונגרי.

    עוד הוסיף אורבן: "האופוזיציה לא שומעת את הקול של הזמנים האלה, הם מנותקים, הסכנה שאנחנו מתמודדים איתה מגיעה מהמערב – מהפוליטיקאים בבריסל, ברלין ופריז. הם רוצים שנאמץ את המדיניות שהפכה את המדינות שלהם לארצות הגירה, וסללה את הדרך לדעיכת הנצרות ולהפצת האסלאם" הזהיר אורבן את האיחוד האירופי.

    ראש ממשלת הונגריה היה הראשון שהציב גדרות מסביב למדינה ושומרי גבולות ובכך מנע ממסתננים מוסלמים להכנס להונגריה, אורבן אמר בסיפוק אז: "מנענו מהעולם האסלאמי להציף אותנו".

    מנגד בשמאל אוהבים לציין שויקטור אורבן בכלל אנטישמי תוצך בנאציזם, טענה שאין לה כל ייסוד. אחד ממלחמותיו של ראש הממשלה ההונגרי הוא במיליארדר היהודי ג'ורג' סורס בעל הדעות פרו פלסטיניות תוך שנאה עצמית לאחיו היהודים. מאז שאורבן נלחם בו משחירים ארגוני השמאל (שסורוס המממן הגדול שלהם) את דמותו, התקשורת כבר רצה להכריז עליו כאנטישמי, דבר שלא עומד במבחן המציאות.

    להפך: בתקופת שלטונו של ויקטור אורבן, מקרי האנטישמיות היו הפחותים באירופה וצריך לזכור כי בהונגריה קיימת קהילה יהודית גדולה מאוד. גם בתי כנסת ובתי עלמין יהודיים זכו לתקציבים מיוחדים לשיקום ובנייה.

    F160412FFIH034

    כמו כן, הצעה אנטישמית שעלתה באיחוד האירופאי בתמיכתם של 16 מדינות, קראה לסמן מוצרים מההתנחלויות דבר שיביא לגל חרמות מסכונות מאירופה. אורבן וממשלת צ'כיה התנגדו בתוקף להצעה האנטישמית ובכך היא ירדה מהפרק.

    ממשלתו של אורבן הצהירה על המלחמה באנטישמיות בהונגריה ואכן המציאות כיום שמקרי האנטישמיות הם הרבה פחות ביחס לאירופה.

    אם כן על מה יצא קצפם של התקשורת? הוא פשוט לא בצד שלם, אורבן הידיד הכי טוב של ישראל באירופה, מגיע לארץ הקודש ופוסח על הביקור הרגיל של מנהיג זר אצל אבו-מאזן, אורבן מחרים את אבו-מאזן ולא מעוניין להפגש איתו כלל.

    F170719GPOHZ10

    לא רק, אורבן גם יבקר בכותל המערבי, דבר שנוגד את דעתו של האיחוד הארופי שאין לבקר בכותל המערבי, מפני שהמקום כבוש. אורבן בועט בהתנהגות האנטישמית הקלאסית האירופאית ועומד לצידה של ישראל בגאון.

    כן יש לנו הרבה על מה להתגאות ולכבד את המנהיג מהיחידם באירופה שעומד מול כל האיחוד ואומר את האמת שלו, בניגוד לשקרי התקשורת. אורבן הוא ידיד אמת של ישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ב-1939-1940 לאחר פלישת הנאצים לצ'כיה ופולין,סרבו אנגליה וארה"ב (משרד החוץ האמריקאי היה אז כמו היום אנטי שמי מובהק) לקלוט פליטים ואנגליה סרבה אף לאשר את כניסתם לארץ ישראל כמתחייב מהספר הלבן. הגדילה לעשות הונגריה שסגרה את גבולה בפני הפליטים היהודים ומרביתם של אלה שהצליחו להסתנן להונגריה נשחטו, כך במפורש על ידי קבוצות פשיסטיות , וכך גם נהגו הרומנים .
      לפליטים אלה לא הייתה כתובת או יעד בו ניתן היה לקבל עזרה למעט מחסיד אומות עולם בודדים. וכך קם לאותם הונגרים בני עוולה יורש , שהוא גם חברו של הבנימין. אז כשהוא עובר ברחובותיה של ירושלים אל תשכחו למחוא לו כפיים ( ואם אתה מחסידיה השוטים והבורים של רגב אז תמחא כפיים ביתר התלהבות).