מרן חכם שלום כהן לנתן אלנתן: "מגלגלין זכות על ידי זכאי"

    איתי גדסי No Comments on מרן חכם שלום כהן לנתן אלנתן: "מגלגלין זכות על ידי זכאי"
    אלנתן ובוסו אצל מרן חכם שלום כהן
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בש"ס ממשיכים להיערך לקראת הבחירות המוניציפליות. נציגי ש"ס מכל רחבי הארץ עולים בימים אלו למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן לקבל את 'ברכת הדרך' לקראת היציאה למערכה בבחירות לרשויות המקומיות.

    אמש, עלו למעונו שבעיר העתיקה ראשי ש"ס בתל אביב ובפתח תקוה הרב נתן אלנתן והרב אוריאל בוסו שסקרו בהרחבה את פעילות התנועה במהלך הקדנציה האחרונה בהקמת מוסדות חינוך, תתי"ם וגני ילדים, מקוואות בתי כנסת ושיעורי תורה רבים. כמו כן ביקשו להתברך ולהתייעץ בסוגיות הבוערות העומדות על סדר היום ודרכי הפעולה מול הרשויות בערים שאינם דתיות ברובן.

    מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן חיזק את ידי הנציגים ש"עושים עבודת קודש" כלשונו, ו"אין להתפשר על קוצו של יו"ד במאבק על קודשי הדת וזו הסיעתא דשמיא שלנו", אמר מרן בהתייחסו לסוגיית צופרי השבת והמאבק העיקש שניהל יו"ר ש"ס בת"א נתן אלנתן מול עיריית תל אביב.

    מרן הוסיף לחזקו ואמר: "מגלגלין זכות על ידי זכאי. אתה נלחם בכוח התורה למען קדושת השבת", ובירכו "מי ששומר על השבת, השבת שומרת עליו".

    נשיא המועצת האריך בחשיבות העניין וגולל בפני הנציגים את ההיסטוריה: "לפני ארבעים שנה, תל אביב היתה עיר של תורה. משם הכל התחיל. היום, בפעילות הגדולה של תנועת ש"ס בשיעורי תורה וחזרה בתשובה – זה חוזר".

    חברי מועצת העיר בפ"ת וסגן ומ"מ ראש העיר הרב אוריאל בוסו בישרו למרן ראש הישיבה על האחדות הגדולה שיש בעיר כאשר כל הציבור הספרדי מאוחד תחת תנועת ש"ס והנהגת מועצת חכמי התורה ללא פילוגים וללא מחלוקות. ראש הישיבה שמח ואמר כי "האחדות בפתח תקוה צריכה להוות דוגמא לכל הארץ". לסיום בירך שאל נשיא המועצת את נציגי הציבור ופעילי השטח ושאל: "כמה מנדטים היום יש לכם"? – "שלושה", השיבו. ומרן שליט"א השיב: "יה"ר שיהיו ארבעה וחמישה".



    0 תגובות