תושב חברון נדהם: המשקיף הבינלאומי ניקב את צמיגי רכבו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תושב חברון נדהם: המשקיף הבינלאומי ניקב את צמיגי רכבו

    תושב היישוב היהודי בחברון, אלעד פס, הופתע לגלות כי מי שעומד מאחורי ניקוב צמיגיו הוא לא אחר מ..משקיף בינלאומי המשרת באיזור

    מוסך, תמונת אילוסטרציה צילום: עבד כתיב, פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלעד פס לא הבין כיצד גלגלי רכבו מנקובים שלוש פעמים כאשר האירוע מתרחש סמוך לביתו, שם בבית הדסה בחברון, יש עמדה צבאית ומצלמות. הרכב שמשמש את אלעד, פרמדיק במד"א בהכשרתו, ואת רעייתו נילי דבורה, ניזוק לפני כשנה ופס הגיש שוב ושוב תלונות במשטרה ללא הועיל.

    כעבור חודש, החליטו שוטרים במשטרת חברון להוציא את מצלמות האבטחה ולנגד עיניהם התגלה מחזה מדהים. רכב של המשקיפים בחברון, עצר סמוך לרכבו של פס ואחד מיושבי הרכב, משקיף זר, יצא מהרכב הביט לצדדים וכאשר ראה שאין איש הוא תועד מתכופף סמוך לגלגל ולאחר שהתרומם, הסתבר כי גלגלי הרכב נוקבו". באמצעות עו"ד איתמר בן גביר פנו בני הזוג פס למשטרת חברון והם דורשים לקבל את סרטון האבטחה על מנת לשקול הגשת תביעה אזרחית נגד משרד החוץ ולדרוש הסרת החסינות של המשקיפים הזרים.

    פס אומר הבוקר כי: "עוד קודם לכך שהסתבר לי שהמשקיפים הזרים עומדים מאחורי ההתנכלות. ידעתי כי מדובר בארגון אנטישמי, אך לתדהמתי הם לא רק תומכי טרור אלא גם מעורבים במעשי חבלה והתנכלות ליהודים".

    עוה"ד איתמר בן גביר אומר כי: "הבעיה היא לא רק עם המשקיפים הזרים שמרגע הגעתם היה ברור כי תפקידם הוא לדווח באופן מוטה ומסולף אלא עם משרד החוץ ומדינת ישראל שמאפשרת את הפארסה הזאת. היום ברור כי המשקיפים חברו לארגוני המחבלים מחברון ויש לסלק אותם מהמקום. אוזלת היד של משרד החוץ וגם של המשטרה בטיפול היא מדהימה. הרי אם היה מדובר ביהודי שמנקב צמיגים בחברון, תוך שניה הוא היה נעצר, ומוגש נגדו כתב אישום, המשקיף הזר עדין לא נחקר, כנראה ברח מחברון אחרי שנה של חוסר מעש מצד המשטרה, וההתנהלות הזאת היא חמורה לקויה, ומפקירה את תושבי חברון היהודים".



    0 תגובות