אושר: גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה יחוייבו לתת מענה דרך המייל

    איתי גדסי No Comments on אושר: גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה יחוייבו לתת מענה דרך המייל

    ח"כ דוד ביטן יזם שתי הצעות חוק שאושרו היום בכנסת: חוק חובת מתן שירות דיגיטאלי לציבור והחמרת הענישה מירי בנשק קל, במרחבים פתוחים

    צילום: פלאש90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן יכול בהחלט להיות שמח היום מכיוון ששתי הצעות חוק אותם יזם, אושרו בשלוש קריאות בכנסת. במהלך ישיבת מליאת הכנסת היום (רביעי) הועברו שני הצעות חוק לספר החוקים של מדינת ישראל, חוק השירות הדיגיטאלי והחמרת הענישה על ירי מנשק חם גם במקום פתוח.

    1. הצעת חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים המחייב את משרדי הממשלה וקופות החולים לקבל את פניות הציבור באמצעות הדוא״ל ובכך להנגיש את שירותי הממשלה לציבור בקלות ובמהירות.

    2. תיקון לחוק העונשין המרחיב את האיסור על ירי מנשק חם שלא כדין כך שיחול בכל מקום ולא רק באיזור מגורים (כפי שקיים היום), במקרים אלו נקבע עונש מאסר של שנתיים, עוד נקבעה הרחבה לעבירת ירי בנסיבות מסכנות ולכלול בהן ירי באזור מגורים או באזור אחר שיש בו לסכן חיי אדם ועל אלה נקבע עונש מאסר של חמש שנים.

    ח״כ ביטן: ״תפקידנו כמחוקקים לפעול לטובת הציבור, זכויותיו ובטחונו האישי. הנגשת משרדי הממשלה לציבור באמצעות הדואר האלקטרוני תקל על קבלת מענה מהיר ויעיל מהגורם הרלוונטי לכל פניה.

    הצעת החוק הנוגעת להרחבת האיסור על ירי בנשק חם מטרתה להעניק כלי הרתעה נוספים לרשויות האכיפה ולצמצם את התופעה של ירי מסכן חיים כפי שנחשפנו אליו בתקופה האחרונה



    0 תגובות