על הכביש הסואן: תיק זרוק עם עשרות אלפי שקלים

    מוטי סבן 1 Comment on על הכביש הסואן: תיק זרוק עם עשרות אלפי שקלים

    פקחי עיריית חיפה שערכו סיור שגרתי, גילו תיק זרוק על הכביש. השניים בדקו את התיק וגילו לתדהמתם תיק שהכיל עשרות אלפי שקלים. בדרך מקורית של הפקחים הם הצליחו לאתר את בעל האבידה ואיך התיק אבד? סיפור מעניין ומוסרי

    דולרים | אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבת אבידה: אמיר סוסאן וצביקה כהן, הם שני מפקחים ותיקים באגף הפיקוח הכללי בעיריית חיפה. הפקחים ערכו אתמול סיור ברחוב אלנבי שבלב המושבה הגרמנית בחיפה, במהלך הסיור הם הבחינו בתיק קטן המונח במרכז הכביש בו נסעו.

    השניים עצרו את הניידת על מנת לבדוק את התיק שמונח באופן חריג על הכביש, למרבה התדהמה גילו הפקחים כי בתוך התיק מונחים להם שטרות רבים שמגיעים לסכום של עשרות אלפי שקלים, חלקם בכסף מזומן והיתר בצ'קים חתומים לטובת מוסך בחיפה.

    הפקחים ערכו ברור קצר עם מוקד 144 והמידע שקיבלו, הביא לאיתורו של בעל המוסך לפקודתו נרשמו הצ'קים – בעל המוסך היה מופתע כליל, הוא לא ידע כי הכסף שנשלח להפקדה אבד לו אי שם על הכביש.

    בעל המוסך שהתפלא שלא קיבל עדכון מהשליח על הכסף האבוד, התקשר לפקיד אותו שלח להפקיד את הכסף, וזה האחרון השיב, כי הוא נמצא בכניסה לבנק מבלי שהיה מודע כלל לעובדה כי הכסף כלל לא בידו.

    ממה שהתגלה, השליח בדרכו לבנק עצר לסייע לעובד אחר של המוסך להעלות מכשיר כבד לביתו ובתוך כך נפל מידיו ככל הנראה התיק מבלי שהרגיש בכך.

    מפקחי העירייה שעשו מלאכתם נאמנה, הם: צביקה כהן – הממלא תפקידו העירייה מזה כשלושים שנה ואמיר סאוסן, עובד באגף הפיקוח הכללי בעיריית חיפה מזה כ – 19 שנים. ראש העיר יונה יהב ערך לפקחים המיוחדים קבלת פנים.

    בטקס סיפרו השניים כי אין זו הפעם הראשונה בה הם מחזירים אבדות לבעליהם, ואולם זו הפעם הראשונה בה מצאו סכום כסף גדול כל כך, והוסיפו כי הם שמחו להחזיר את התיק לבעליו עוד לפני שהבחין באובדן ובכך מנעו ממנו דאגה וחיפוש מיותרים.

    הפקחים בפגישתם עם ראש עיריית חיפה יונה יהב

    ראש העיר, יונה יהב, מסר למפקחים מכתב תודה מטעם בעל המוסך והודה להם על שפעלו כפי שמצופה מעובדי עיריית חיפה המשרתים את הציבור, תוך גילוי אזרחות למופת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה יהיה טוב אם תפרסמו את המספר של מכון פאר על אבידות תפילין