בלון תבערה נפל בגן ילדים; צה"ל תקף חוליית משגרים בעזה ופצע שני מחבלים

    איתי גדסי, קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on בלון תבערה נפל בגן ילדים; צה"ל תקף חוליית משגרים בעזה ופצע שני מחבלים

    עליית מדרגה: בלון תבערה נפל בגן ילדים שהיה מלא אך בחסדי שמים לא היו נפגעים | צה"ל תקף בעזה ופצע שני מחבלים | ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן קיימו הערכת מצב באוגדת עזה: "מוכנים לכל תרחיש"

    ליברמן נתניהו ובכירי מערכת הביטחון צילום: קובי גדעון, לע"מ
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במושב תקומה בשדות נגב נחת אחר הצהריים בלון תבערה בוער בחצר גן ילדים בשעה ששיחקו בחצר. ברוך השם לא היו נפגעים. הגננת סיפרה כי בתוך חמש עשרה שניות פונו כל הילדים ואמרו יחד "שיר למעלות".

    צה"ל אמר כי כלי טיס ביצע תקיפה לעבר חולית מחבלים ששיגרה בלוני תבערה מצפון רצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל. הפלסטינים דיווחו על שני פצועים.

    בהערכת מצב שהתקיימה באוגדת עזה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט ובכירים נוספים, אמר נתניהו כי צה"ל ערוך לכל תרחיש: "היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל. אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל. אתמול ביקרתי בשדרות וראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלהם, והיום אני מבקר פה בצה"ל, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום וראש השב"כ. ראיתי את קיר הפלדה הצבאי שלנו".

    נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו במערכה, יש בה חילופי מהלומות ואני יכול להגיד לכם שצה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית. אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים".

    בהערכת המצב הדף ליברמן את הביקורת שנשמעה על מדיניות הממשלה בעזה: "שמענו הרבה דיבורים אתמול, היום, שלשום, על מדיניות הביטחון של ממשלת ישראל. אז קודם כל כדאי להבהיר שאסור שמדיניות ביטחון תהיה מענה ללחץ פוליטי או תקשורתי, אנחנו פועלים גם בעוצמה וגם בחוכמה. מה שנחוץ לנו היום זה קור רוח ועצבים מברזל, ולא סטופר ביד והיסטריה תקשורתית. אנחנו עושים מה שצריך לעשות וצה"ל ערוך לכל תרחיש", אמר ליברמן.

    בתוך כך, הודיעו בחמאס כי יחידת העפיפונים תמסור הודעה לעיתונות בשעות הקרובות.



    0 תגובות