"ייהוד": ארגון הימין הודיע על תהלוכה, משרד החוץ הפלסטיני גינה

    שלמה ריזל No Comments on "ייהוד": ארגון הימין הודיע על תהלוכה, משרד החוץ הפלסטיני גינה

    ארגון נשים בירוק הודיע על קיום תהלוכה סביב חומות העיר העתיקה בליל תשעה באב ועורר את חמתו של משרד החוץ הפלסטיני שטען: "צעדת הייהוד הלילית היא התקוממות נגד הלגיטימיות הבינלאומית"

    העיר העתיקה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד החוץ הפלסטיני גינה את קריאת ארגון "נשים בירוק", שנוהג בשנים האחרונות לקיים מצעד לילי ביום השנה ל"חורבן בית המקדש", לקיים צעדה דומה גם השנה.

    משרד החוץ הפלסטיני מסר כי "'הצעדה הפרובוקטיבית', שאמורה להתקיים ב -21 ביולי, היא מצעד סביב חומות העיר העתיקה של ירושלים תחת הכותרת: צעדה סביב חומות העיר על מנת לממש את הריבונות על ירושלים, בירת הנצח של ישראל, ולאחד את העיר כבירת ישראל, זאת בחסות ובהשתתפות של מספר אישי ציבור ישראלים".

    משרד החוץ הפלסטיני המשיך והצהיר כי מצעד זה הוא המשך של המדיניות הקיצונית השלטת בזירה הפוליטית בישראל ובקרב המתנחלים, במיוחד מאז הצהרתו מבשרת הרע של טראמפ לגבי ירושלים, העברת השגרירות האמריקאית לעיר, הייהוד המתמשך של עיר הקודש והפרדתה מסביבתה הפלסטינית.

    נאמר עוד כי דבר זה מונע את הקמתה של מדינה פלסטינית בת-קיימא, שהיא ריבונית ובעלת טריטוריה, עם ירושלים המזרחית כבירתה. משרד החוץ הפלסטיני קרא לקהילה הבינלאומית לפעול מיד "להגן" על מה שנותר מאמינותה, ליישם את החלטות האו"ם הרלוונטיות ולנקוט באמצעים כדי לאלץ את מדינת ישראל לציית לחוק הבינלאומי ולרצון הבינלאומי לשלום.

    המשרד הוסיף ואמר כי העובדה שישראל אינה מחויבת לתת דין וחשבון על התנהלותה האגרסיבית והפרובוקטיבית מעודדת אותה להמשיך ולבצע הפרות ופשעים נוספים ולהתמיד בבידוד האלים של ירושלים הכבושה ומקומותיה הקדושים.

    מתנועת 'נשים בירוק' העומדת מאחורי הצעדה נמסר בתגובה: "משרד החוץ הפלשתיני החליט לקרוא לקהילייה הבינלאומית לצאת נגד צעדת תשעה באב אותה מארגנת זו השנה ה-24 על ידי תנועת 'נשים בירוק' כחזרה למנהג יהודי עתיק של הקפת חומות ירושלים בליל הצום".

    "צודקים אנשי הרשות הפלשתינית במספר נקודות שנכללו בקריאתם: אכן, צעדת ליל תשעה באב נועדה לחזק את ריבונותנו בעיר הנצח, בירת ישראל, ירושלים. אנו מודים בהזדמנות זו לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, על התמיכה במגמה זו. אנו גאים בכך שצעדה זו מהווה נדבך נוסף במהלכים לסיכול הקמתה של מדינת טרור פלשתינית בלב הארץ, כפי שהם עצמם טוענים. מהלכי הריבונות בירושלים מצטרפים למהלך הכולל עליו אנחנו עמלים להחלת ריבונות ישראל על יהודה ושומרון".

    "לקהילייה הבינלאומית אנחנו מזכירים: עם ישראל כאן כי זו ארצו ובירתה של הארץ הזו היא ירושלים, אליה התפללנו אלפי שנים. רק תחת ריבונותנו יכולים כל הלאומים וכל הדתות להתפלל בה ולטייל בה בחופשיות ובביטחון. עוד נזכיר בהזדמנות זו לקהילייה הבינלאומית כי אנו כאן בעקבות צו אלוקי והיסטוריה בת למעלה מ-3,000 שנה, כך גם בזכות המוסדות הבינלאומיים שהכריזו את זכותו של העם היהודי על הארץ הזו, החל מבלפור דרך הכרזת סן רמו, החלטת חבר הלאומים והלאה".

    "להנהגה הפלשתינית חשוב להודיע ולהבהיר כאן כי העולם השתנה וכבר אינו קונה את השקר הערבי-פלשתיני, העולם פוקח עיניו ולומד להבחין בין טוב לרע ומתרחבת בו ההבנה שלא התוקפן הוא שיזכה עוד באהדתו. עיני העולם נפקחות גם בזכות התמורות בבית הלבן וגם בעקבות תוצאות ההגירה המוסלמית לארצות אירופה".

    "ירושלים תחת ריבונות ישראל היא עיר קוסמופוליטית המביאה לעולם את בשורת החופש, הקודש והמוסר. קוראים אנו לכולם להצטרף לצעדה שתצא במוצאי השבת הקרובה בשעה עשר ורבע לאחר קריאת מגילת איכה משותפת בגן העצמאות שבלב הבירה, בהשתתפות שרים, חברי כנסת ואישי ציבור ותקיף את חומות העיר העתיקה, תעצור בשער האריות לנאומים ותסתיים בכותל המערבי".



    0 תגובות