חוק שוברים שתיקה אושר בכנסת; "חצו את השיח הלגיטימי"

    איתי גדסי No Comments on חוק שוברים שתיקה אושר בכנסת; "חצו את השיח הלגיטימי"

    חוק שוברים שתיקה אושר סופית: שר החינוך בנט וח"כ מועלם בירכו על העברת החוק "שמנו סוף למצבים בהם פעילי שוברים שתיקה וארגונים דומים נכנסים לבתי ספר כדי להסית נגד חיילי וקציני צה"ל"

    שוברים שתיקה צילום: תומר ניברג, פלאש 90
    7:46
    18.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ירי רקטות לעבר מטולה: בחסדי שמים אין נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק "שוברים שתיקה" שקידמו שר החינוך, נפתלי בנט, ויו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, אושר בקריאה שנייה ושלישית.

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר: "המציאות שבה ארגונים שחותרים תחת הלגיטימיות של מדינת ישראל ומכפישים את חיילי צה"ל יחלחלו אל תלמידי ישראל – הסתיימה היום. שוברים שתיקה חצו מזמן את גבולות השיח הלגיטימי כשבחרו להוציא את דיבתה של מדינת ישראל רעה בזירה הבינלאומית. כל עוד הם פועלים בחו"ל כנגד מדינת ישראל וצה"ל, אני לא אאפשר את פעילותם במערכת החינוך. רוצים לפעול? תפעלו בתוך הבית. במערכת החינוך, האמונה על עיצוב דור העתיד, לא יינתן ביטוי לקולות מעין אלו".

    יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה: "היום שמנו סוף למצבים בהם פעילי שוברים שתיקה וארגונים דומים נכנסים לבתי ספר כדי להסית נגד חיילי וקציני צה"ל ומוציאים את דיבת המדינה רעה. מערכת החינוך נועדה להקנות ערכים של אהבת האדם והמדינה ושירות צבאי משמעותי. מי שפועל נגד ערכי ייסוד אלו, לא יהיה רשאי עוד להיכנס למוסדות החינוך בישראל. מעבר למגבלה זו, החוק מטביע אות קלון ציבורי על שוברים שתיקה ועל פעיליה".



    0 תגובות