מחלוקת 'הברקזיט': שר הביטחון הבריטי התפטר – ראה"מ מיי מתחילה להכנע

    מוטי סבן No Comments on מחלוקת 'הברקזיט': שר הביטחון הבריטי התפטר – ראה"מ מיי מתחילה להכנע

    בשל חילוקי דעות על תוכנית 'הברקזיט' הודיע שר הביטחון הבריטי על התפטרותו | במרכז המחלוקת: ראה"מ מיי, מעוניינת להישאר עם חוקי המסחר האירופאים כמו כן איחוד המיסים עם אירופה ישאר. המתנגדים מוחים בתוקף בטענה כי בתקנות הללו, בריטניה לא תהיה עצמאית כלכלית ולמעשה נשארת באיחוד האירופי

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפולת בממשלתה של תרזה מיי ממשיכה: כלי תקשורת בבריטיניה מדווחים כי בעקבות חילוקי דעות בנוגע לברקזיט, שר במשרד הביטחון, גוטו בב, פרש מתפקידו. זה השר השביעי במספר שמתפטר בגלל תוכנית 'הברקזיט' הרכה של מיי מול האיחוד האירופי.

    ראשת ממשלת בריטיניה מוצאת את עצמה על פיו של תהום פוליטי, מאז החלה עם תוכנית 'הברקזיט' בגרסה הרכה שלה, היא עוררה את זעמם של שרים בכירים בממשלתה, שדרשו תוכנית 'ברקזיט' מלאה הכוללת התנתקות מוחלטת מהאיחוד האירופי.

    על פי התוכנית של תרזה מיי, בריטניה תמשיך לשמור על איחוד מיסים עם האיחוד האירופי, גם חוקי המסחר ימשיכו להיות בשליטת האיחוד האירופי, הדבר נותן עדיין תלות כלכלית באיחוד האירופי ולא התנתקטת מוחלטת כמו שהמצביעים דרשו.

    מאז החלה עם התוכנית שהגתה, פרשו שר 'הברקזיט' שר החוץ בוריס ג'ונסון ועוד מספר שרים ואנשי ציבור ידועים. הדבר נראה כי הליכה לבחירות בזק בבריטינה הוא דבר ריאלי לחלוטין, בסיטואציה הנוכחית, בה אין לחברי הממשלה אימון בעומדת בראשה.

    כלי התקשורת בממלכה הבריטית מדווחים, כי נכון לעכשיו ישנה רגיעה מסויימת במערכת הפוליטית, בעקבות מספר תיקונים שהוכנסו לחוקה, ארבעה תיקונים נכנסו לתוכנית הברקזיט, אחד מהם הוא, כי כל הצעה של קשר כלכלי עם האיחוד האירופי, איחוד מיסים, חוקי מסחר וכו', התקנה תצטרך לקבל את אישור הפרלמנט. דבר שכלל לא בטוח שיש לראשת הממשלה רוב היום בעד התוכניות שלה.

     



    0 תגובות