לראשונה: סין ורוסיה יקיימו תרגיל חילות אוויר ענק נגד ארה"ב

    מוטי סבן No Comments on לראשונה: סין ורוסיה יקיימו תרגיל חילות אוויר ענק נגד ארה"ב

    חיל האוויר הסיני והרוסי יקיימו תרגיל חילות משותף על אדמת רוסיה בסוף החודש. התרגיל בא לתת תשובת נגד לארה"ב. בתרגיל ישתתפו עוד מספר מדינות ביניהם: איראן ואזייברג'ן

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פסגת טראמפ – פוטין: סין הודיעה כי היא תשלח כוח אווירי מורחב לרוסיה לצורך תרגיל חילות אוויר, הכח האוורי יכלול: מטוסי קרב והפצצה, מטוסי תובלה. חלק מצי המטוסים לא יצא מעולם מגבולות סין. התרגיל הבנלאומי יתקיים ברוסיה בסוף החודש ב-28 זה התרגיל הצבאי הגדול ביותר שערכה סין עם מדינה זרה.

    "משחקי הצבאות הבנלאומי 2018" נערך ביוזמת משרד ההגנה הרוסי, דובר משרד ההגנה אמר: "השתתפות במשחקים הצבאיים הבינלאומיים היא דרך יעילה לשפר את יכולות הלחימה תחת תנאי לחימה אמיתיים".

    עוד הוסיף הדובר כי המדינות השניות המשתתפות בתרגיל הם: אירן , קזחסטן, אזייברג'ן, ארמניה, בלרוס. השתתפותה של איראן בתרגיל בהחלט לא נוחה לישראל בתקופה הזאת.

    בתרגילים ילמדו הטייסים הסינים על מטוסי הקרב שברובם מיוצרים על ידי רוסיה ומסופקים לסין, על חומרת המטוסים, תרגילי תקיפה משותפים.

    שיתוף הפעולה בין המדינות גדל בתקופה האחרונה, שר החוץ סרגיי לברוב אמר בהתייחסו לתרגיל: שתי המדינות יצרו "שותפות אסטרטגית" נגד עולם "חד-קוטבי" הנשלט על ידי ארה"ב.

    יצויין, כי לסין יש את חיל האוויר השלישי בגודלו בעולם, 2,300 כלי טיס מתוכם כ-1,700 בחיל האוויר. רוב מערך המטוסים בחיל האוויר הסיני, נשען על מטוסי קרב רוסים כדוגמת סוחוי על שלל דגמיו, בשנים האחרונות בונה סין מטוסי קרב מתוצרת עצמית, אך בניית המטוסים נתמכת בטכנולוגיה רוסית.

    אחד המטוסים המעניינים שסין ייצרה בשנים האחרונות הוא החמקן ה-J20 המזכיר באופן מחשיד את החמקן האמריקני ה-F35. פרשנים צבאיים שניתחו את התמונות אמרו כי ייתכן ונגנבו תוכניות ה-F35 על ידי סין והמטוס המדובר הוא התוצאה של העתקת הטכנולוגיה האמריקנית.

     

     

     

     



    0 תגובות