כאיש אחד: במאה שערים הסתובבו חסידי השכונה בניידות וכרזו באידיש

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on כאיש אחד: במאה שערים הסתובבו חסידי השכונה בניידות וכרזו באידיש

    שיתוף פעולה בין המשטרה לתושבי שכונת מאה שערים, לא זכורה גם לזקני החסידיים בשכונה, אשר ששפשפו עיניהם בתדהמה, למראה החסידים הנכנסים בחדווה לניידות הציוניות וכורזים ברמקול בשפת האידיש והכל למען מטרה אחת חשובה

    אילוסטריצה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אהבת ישראל מנצחת כל פירוד: אי אפשר להזכיר את שכונת מאה שערים הקנאית עם משטרת ישראל בנשימה אחת ולא לדווח על הפגנות, אלימות ומה שבינהם אך הפעם נספר לכם על שיתוף פעולה מדהים וחסר תקדים, כי כשמדובר בהצלת נפשות כולם מתגייסים למערכה.

    הכל התחיל באישה אחת שדווחה כנעדרת תושבת שכונת 'מאה שערים', בחיפושים אחר הנעדרת אסתר זוסמן בשעות האחרונות, המשטרה עבדה קשה לאתר את האישה והשקיע מאמצים וכוחות גדולים גם אמצעים טכנלוגיים למציאתה.

    בשלב מאוחר יותר החלו ניידות משטרה לסתובב בשכונות גאולה ומאה שערים ולהכריז על החיפושים אחר הנעדרת. השיא היה כאשר תושבי השכונה החסידים הוותיקים עם הלבוש החסידי המלא, עלו לניידות המשטרה והחלו מכריזים ברמקול המשטרתי בשפת האידיש על החיפושים אחר הנעדרת.

    למשמע הרמקול המשטרתי באידיש, שפשפו זקני השכונה הוותקים את עיניהם ואוזניהם האם נכון הן רואים ואמת הן שומעים ואכן הניידות ואיתם תושבי השכונה עבדו בשיתוף פעולה מדהים, יחד. אפשר להכריז גם כי ההכנה לביאת המשיח בימים קשים אלו כבר הושלמה.

    אם אתם מתעניינים מה שלומה של אותה נעדרת, אז ברוך ה' היא אותרה בריאה ושלמה לשמחת מאה שערים והמשטרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המצב היא שמשנאיך נשאו ראש והרשעים אנשי השלטון הרשע חוגגים יום אידם, שמכריזים כפירה בקב"ה של 70 שנה רח"ל, בריש גלי, וחילול שם שמים בפועל, ומרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך נגד הקב"ה ח"ו.

      *ומתרבים כל יום, וכל עת, וכל שעה, גזירות בהעברה על הדת,
      *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל,
      *אפי' מתערבים בבתי חינוך החרדים,
      *ובגזירות הגיוס לבנים ובנות בכפיה – ובפיתויים נוראים,
      *בחילולי שבת קודש,
      *בחילולי יו"ט,
      *בחיטוטי שכבי,
      *ביטול התורה הקדושה,
      *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, וכו' וכו' וכו'.

      חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאו"א כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד', וגם להתאבל ולקונן לקיים הפסוק (הושע פרק ט) "אל תשמח ישראל אל גיל בעמים".

      וכל אחד ואחד בין זכרים ובין נקבות מכל החוגים יתפללו מקירות לבם, לביטול כח הרע מזרע עמלק, היינו זרע הציונים, ובקרוב ממש בס"ד כל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב"א. "ויה"ר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן".