יעדי חיסול: בכירי חמאס ביטלו את השתתפותם בכנס בעזה

    שלמה ריזל No Comments on יעדי חיסול: בכירי חמאס ביטלו את השתתפותם בכנס בעזה

    ראש ארגון חמאס יחיא סינוואר ובכירי חמאס וג'יהאד נוספים, הבטיחו את השתתפותם בכנס שנערך בעזה תחת כיפת השמיים. ברגע האחרון כולם ביטלו את השתתפותם ושלחו במקומם דרגים זוטרים מהארגון

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הם מפחדים: אם רוצים לדעת מה החמאס חושב עלינו, צריך לבדוק את צורת ההתנהלות שלהם האם היא גלויה או סמויה. האם הבכירים מסתובבים חופשי או שלא. לדוגמא מזכ"ל החיזבאללה חסאן נצראללה עד היום לא מעיז לצאת מהבונקר שלו ברובע הדאחייה בלבנון מאז מלחמת 'לבנון השנייה'.

    אותו הדבר קורה בעזה. היום (שני) בכירי ארגון חמאס ברצועת עזה, ראש הארגון יחיא סינוואר ועמיתו מחמוד א זהאר ובכירי הג'יהאד האסלאמי נאפז עזאם ומוחמד אלהינדי, היו אמורים להשתתף באירוע שנערך תחת כיפת השמיים ברצועה. אך על פי גורם בעזה, ארבעת הבכירים ביטלו ברגע האחרון את בואם. הסיבה: המצב הביטחוני ברצועה אינו מאפשר להם להגיע. במקומם נשלחו לאירוע בכירים מחמאס והג'יהאד בדרג נמוך יותר.

    אין ספק כי בכירי חמאס שקיבלו מספר פעמים איומים מישראל דרך מצרים, כי במקרה של הדרדרות דמם יהיה מותר והם יהיו יעדי חיסול לגיטימיים. כנראה שבצמרת חמאס יודעים כנראה שבממשלה מוכנים לעלות הילוך ולפגוע בהם בזמן הנוכחי.



    0 תגובות