בנט וליברמן התקוטטו – נתניהו עקץ את שניהם

    איתי גדסי No Comments on בנט וליברמן התקוטטו – נתניהו עקץ את שניהם

    אמש נחשפו תמלילים מישיבת הקבינט וחילופי ההאשמות החלו כמחול שדים | היום, נתניהו הגיב על כך בישיבת סיעת הליכוד

    בנט וליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בחלק הסגור של סיעת הליכוד: "אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות". דבריו של ראש הממשלה באים, לכאורה, על רקע חילופי האשמות בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לשר החינוך נפתלי בנט, בעקבות חשיפת תמליל ישיבת הקבינט אתמול בחברת "החדשות".

    אתמול פורסם במהדורת החדשות של חברת החדשות תמליל מישיבת הקבינט בו הובאו ציטוטים מויכוח שהתרחש בין שר החינוך נפתלי בנט לרמטכ"ל גדי איזנקוט. בנט טען כי יש לחסל גם חוליות משגרי עפיפוני תבערה ובלוני נפץ ואילו הרמטכ"ל טען כי זה מנוגד לערכיו.

    להלן התמלול שפורסם:
    בנט: "מדוע לא לירות בכל מי שיורה נשק אווירי לעבר היישובים שלנו וגם לעבר החוליות? אין כל מניעה משפטית. למה לירות ליד ולא בהן? מדובר במחבלים לכל דבר"
    הרמטכ"ל: "אני לא חושב שלירות בנערים וילדים שלפעמים הם אלה שמשגרים את הבלונים והעפיפונים זה נכון"
    בנט: "ואם מדובר בבוגר שמזוהה כבוגר"?
    הרמטכ"ל: "אתה מציע להפיל פצצה ממטוס על חוליות משגרי עפיפונים ובלונים?"
    בנט: "כן"
    הרמטכ"ל: "זה נוגד את עמדתי המבצעית והערכית".

    במרחב השיח היה מי שטען ששר החינוך היה שותף להדלפה ובסביבת בנט גם לא נותרו אדישים. במפלגת ישראל ביתנו הוציאו הודעה היום לפיה, "צר לנו שבעצומה של לחימה, כששר הביטחון פועל להשבת השקט והביטחון, שר החינוך ומפלגתו החלו את מערכת הבחירות בקמפיין פוליטי להכפשת הרמטכ״ל ומערכת הביטחון. מפלגת ישראל ביתנו קוראת לבנט להתמקד בהכנת מערכת החינוך לפתיחת שנת הלימודים ובשיפור התוצאות של תלמידי ישראל".

    השר בנט הגיב ואמר: "אתמול בשעה 18:10 הדובר שלי קיבל טלפון מכתב 'ערוץ 2' עם סטנוגרמה מדויקת מתוך הקבינט אתמול. הדלפה שנועדה לפגוע ברמטכ"ל ובי. זוהי חרפה. כך לא ניתן לעבוד".

    כאמור ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על כך בישיבת סיעת הליכוד ונראה כי עצם הדיון בנושא מעל הרשת החברתית, לא מוצא חן בעיניו ולא נראה לו ראוי.



    0 תגובות