חום הלאום מסוכן \\ בצלאל קאהן

    בצלאל קאהן No Comments on חום הלאום מסוכן \\ בצלאל קאהן

    הסכנה הטמונה בחוק הלאום גדולה מהתועלת | האם ראש הממשלה נתניהו סוחט את החרדים?

    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו בפשיטה על בית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרים שנה זועקים במפלגות החרדיות נגד חוקי היסוד שהעניקו לשופטי בית המשפט העליון כח מוגזם לפסול חוקים ולפגוע בכל הקדוש והיקר לנו.

    והנה, בימים אלה מתקיימים הליכי החקיקה של חוק הלאום. חוק הלאום הוא חוק שנועד להגדיר את מדינת ישראל כיהודית, על כל המשתמע מכך.

    והמפלגות החרדיות, המתנגדות לכל חוק יסוד באשר הוא, נאלצות לתמוך בחוק הזה, במה שנראה כסחיטה מצידו של ראש הממשלה שמעוניין להציג הישג אחד אישי לפחות, בהעברתו של החוק הזה.

    והם נאבקים על כל תג וכל אות, והם יודעים שהחוק הזה יכול ליצור המון בעיות בהמשך הדרך ולהעניק שוב כוח לשופטים לפסול חוקים, אבל נתניהו מתנה את חוק הגיוס באישור החוק הזה, חוק הלאום.

    והנה, מי שחושף את כל הלקונות, החורים, בחוק הלאום, הם הרפורמים. במסמך שהדליפו אתמול לתקשורת, תחת הכותרת סודי ביותר, הם מביאים כמה סעיפים מחוק הלאום החדש, שמהם הם מתכננים לשנות כאן סדרי בראשית ולנסות להיכנס בדלת הקדמית, בחסות החוק, לתוך החברה הישראלית ולהרוס כאן את כל הקדוש והיקר לנו.

    לא ברור כיצד מתכוונים במפלגות החרדיות לתמוך בחוק מסוכן כזה. חבר הכנסת היחיד מהמפלגות החרדיות שהודיע כי לא יתמוך בחוק הזה, הוא ישראל אייכלר. האחרים – שותקים. נשמח לשמוע מי מחברי הכנסת החרדים מצטרף לעמדה התקיפה הזו, ומודיע: חוק הלאום לא יכול לעבור בצורה הזו בכנסת, בשום צורה ובשום אופן.



    0 תגובות