עשרות אברכים השתתפו בכנס מיוחד למניעת נזקי עישון

    עפר גדנקן No Comments on עשרות אברכים השתתפו בכנס מיוחד למניעת נזקי עישון

    שומרים על הבריאות בקהילה> ביוזמת 'כללית' ובעידוד רבני נתיבות התקיים כנס ייחודי להגברת המודעות בעולם הישיבות סביב נזקי העישון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצלחה רבה לערב בריאות מיוחד עבור אברכים בנתיבות, שעסק בנושא 'נזקי העישון ודרכי ההתמודדות', והתקיים במתנסון על-ידי 'כללית'. בערב השתתפו עשרות בחורי ישיבה ואברכים תושבי העיר.

    האירוע, שהתקיים ביוזמת ובהובלת כללית בנתיבות תוכנן בקפידה ובהשקעה רבה הן מבחינת הסדר והארגון והן מבחינת התכנים האיכותיים שהועברו, וכך בחורי הישיבות נהנו מערב עשיר ומרתק. זאת כחלק מהתפיסה של 'כללית' בעיר, המיישמת את חזון הכללית לקידום אורח חיים בריא בישראל בשילוב מנצח של 'בריאות וחוויה'.

    את פני המשתתפים קידם בברכה נציג קשרי הלקוחות של כללית בנתיבות, הרב יצחק קוזניץ וסיפר למשתתפים על מגוון שירותי הבריאות שמספקת כללית בנתיבות באופן המותאם והמוקפד ביותר עבור המגזר החרדי. אחריו בירך את הנוכחים רן קליין, מנהל קשרי הלקוחות של מחוז דרום, שציין את שיתוף הפעולה המלא בין כללית לרבני העיר שליט"א בכל דבר שנוגע לרפואה והלכה כולל נושא שמירת הגוף מנזקי העישון, דבר שזוכה לתמיכת כל הרבנים.

    ראשון המרצים היה הגאון רב יואל חברוני שליט"א, ראש בית הוראה "נחלת דוד" שהרחיב במקורות תורניים ופסקי הלכה מגדולי ישראל זצוק"ל ולהבחל"ח גדולי ישראל שליט"א בדורנו שיצאו חוצץ נגד  העישון מגיל צעיר והנזקים שנגרמים ממנו. ד"ר אלי טננבאום מומחה לרפואת משפחה במרפאת נטעים של 'כללית', הרצה בהרחבה על הנזקים שנגרמים כתוצאה מעישון ועל דרכי ההתמודדות והשיטות להפסקת עישון. ד"ר טננבאום המליץ למשתתפים להירשם לקורס החינמי שייפתח בקרוב ע"י כללית בנתיבות לטובת אלו שהחליטו להפסיק לעשן.

    בחורי הישיבות שהשתתפו בכינוס המרתק ביצעו במקום בדיקות CO שמאפשרות לבדוק את שקיפות הריאות ולקבל אבחנה מדויקת ומקצועית למצבן.

    כאמור, בערב השתתפו עשרות רבות של בחורי ישיבות מנתיבות שהודו להנהלת מחוז דרום ב'כללית' על הערב המרתק והמעשיר וביקשו להמשיך ולערוך אירועים נוספים מעין אלו.

    "בכללית אנו מעניקים, בנוסף לשירותי הבריאות השוטפים, גם פעילויות בעלות ערך מוסף ותרומה לקהילה", אומר הרב יצחק קוזניץ, נציג קשרי לקוחות של 'כללית' בנתיבות, "חשוב לנו להביא להעלאת המודעות לשמירה על אורח חיים בריא ובריאות בקרב האוכלוסיות השונות בישראל, ולכן אנו מקיימים ערבי תוכן, סדנאות שונות ופעילויות מגוונות שמאפשרות לכלל האוכלוסייה ליהנות מידע מקצועי ומתכנים מעשירים. הערב הזה הוא עדות נוספת להשקעה של כללית בתושבי נתיבות שמוסיפה להוביל ולהתפתח על פני השנה כולה".

     



    0 תגובות