מחקר מדהים: ככל שתשתו קפה יותר – תאריכו ימים יותר

    מוטי סבן No Comments on מחקר מדהים: ככל שתשתו קפה יותר – תאריכו ימים יותר

    המחקר הגדול ביותר והמקיף ביותר שנערך על הרגלי צריכת קפה, מגלה: כי אנשים ששתו יותר כוסות קפה בכל יום, האריכו ימים יותר והסיכויים למות פחתו יותר

    למען תשתה והארכת ימים. צילום פלאש 90
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מחקרים סותרים לגביי שתיית קפה, פעם קפה טוב לבריאות ופעם הוא החומר המזיק, ויש את התוצאות הפרווה תשתו קפה אבל לא הרבה מידי. אבל מחקר חדש והמקיף ביותר שנערך על צריכת שתיית קפה עשו לעשות לכם טוב על הלב ועל המוטיבציה להתחיל לשתות קפה ולבריאות שיהיה, הפעם זה נכון.

    מחקר ענק שנערך בבריטניה, אשר בחן את הרגלי דתיית הקפה על – 502,641 אלף גברים ונשים, הנחקרים היו בגילאי 38 עד 73, בתום מחקר ארוך מאוד, נמצא המסקנה ההחלטית: ככל שתשתו יותר קפה הסיכויים שלכם למות ילכו ויקטנו.

    האמת שכל מי שקורא כרגע את השורות, לא מאמין, שתיית קפה? אין סיכוי. אבל המחקר אמיתי והמקיף ביותר שנעשה על השפעת הקפה לכל אורך החיים, המחקר פורסם במגזין  'JAMA Internal Medicine .

    לצורך המחקר לקחו החוקרים את כלל המשתתפים וחילקו אותם לשש קבוצות. 1. אלה ששותים פחות מכוס קפה ליום. 2. אנשים ששותים רק כוס אחת ליום. 3. שתי כוסות עד שלוש ליום. 4.  ארבע כוסות עד חמש כוסות. 5. שש כוסות עד שבע כוסות קפה ליום. 6. שמונה כוסות ויותר.

    החוקרים גילו כי יחס הסיכון למוות יורד ככל שצריכת הקפה עולה, הנתון המדהים מגלה ונכון סטיסטית אצל כולם באחוזים שווים. הדבר הראה תוצאה חד משמעית, כל כוס שתשתה יותר ליום, סיכוייך למות יותר יורדים.

    לטענת החוקרים המרכיב בקפה שגורם לאריכות ימים ולבריאות טובה יותר, אלו נוגדי החמצון ונוגדי הדלקות הנמצאים בפולי הקפה.

    אז בפעם הבאה שאתם לוגמים מהקפה תחשיבו שזה בדיוק הפוך מסיגריה – כל כוס קפה מאריכה ימים.

     

     



    0 תגובות