נפתלי בנט: אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש, יש לטפל בחמאס באופן יסודי

    איתי גדסי No Comments on נפתלי בנט: אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש, יש לטפל בחמאס באופן יסודי

    שר החינוך נפתלי בנט, תוקף את ראה"מ על האפשרות להפסקת אש מול חמאס: אלו שוברי חינם, הנותנים לחמאס להתחמש ולהיות מסוכן יותר לקראת הסבבים הבאים

    חבר הקבינט המדיני ביטחוני, נפתלי בנט. צילום פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הקבינט המדיני ביטחוני ושר החינוך נפתלי בנט, יוצא בהצהרות לוחמניות היום (ראשון) כאופוזיציה מול ראש הממשלה. בנט לא מסכים עם עמדת ראש הממשלה, על ההתמודדות מול חמאס בסבב ההסלמה משבת האחרונה בדרום. יו"ר הבית היהודי הגיע לביקור בשדרות העיר שחטפה שני טילי קאסם אתמול, וביקר בבית המשפחה שנפגעה מטיל הקאסם.

    במהלך הביקור בבית אמר שר החינוך כי התנגד לכל אפשרות של הפסקת אש מול חמאס: ״אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש, זו לא הפסקת אש – זה שובר חינם לסבבים נוספים״.

    עוד אמר השר בבית המשפחה: ״תושבי שדרות ועוטף עזה זכאים לביטחון כמו כל אזרח במדינת ישראל. אנחנו נתנגד לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש לקראת עוד סבב.

    שר החינוך העלה את הרצון של תושבי הדרום, לראות את כח ההרתעה הישראלי חוזר מול חמאס: תושבי שדרות והעוטף אומרים לנו: ׳אנחנו מוכנים להכיל אם אתם תפתרו את הבעיה׳. לכן, כל מיני הפוגות למען חמאס לא מקובלות עלינו. זו לא הדרך. הדרך היא רק של עוצמה, רק של טיפול יסודי בחמאס.



    0 תגובות