ישיבת הקבינט הסתיימה: נמשיך לפעול כנגד טרור העפיפונים

    איתי גדסי No Comments on ישיבת הקבינט הסתיימה: נמשיך לפעול כנגד טרור העפיפונים

    ההסלמה בדרום הארץ: לאחר ישיבת קבינט ממושכת הוחלט להמשיך ולנקוט ביד קשה כנגד טרור העפיפונים ופעולות הטרור בעזה | "הפסקת אש בלי הפסקת טרור האש זו לא הרתעה – זו כניעה"

    נתניהו, ליברמן ואיזנקוט צילום: אריאל חרמוני, פלאש 90
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת הקבינט המדיני בטחוני הסתיימה. הישיבה שהתכנסה על רקע המצב המתוח בדרום, עסקה בצעדי ישראל כנגד התקפות חמאס הן על ידי שיגור קסאמים ופצצות מרגמה והן על ידי טרור העפיפונים שפרץ בחודשים לתודעה וגרם לשריפת עשרות דונמים בדרום הארץ.

    בישיבה הוחלט כי המדיניות כנגד טרור העפיפונים ובלוני התבערה תימשך וצה"ל ינקוט ביד קשה כנגד גורמי הטרור הפועלים כנגד ישראל.

    כזכור, בישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "במהלך השבת פגענו בחמאס באופן משמעותי וקשה. המדיניות שלנו ברורה – מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו ובעוצמה רבה. זה מה שעשינו אתמול. צה"ל הנחית על החמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. אני מקווה שהם קלטו את המסר, אם לא, הם יקלטו אותו בהמשך".

    בנוגע לפרסומים אודות הפסקת אש בין ישראל לחמאס, אמר נתניהו: "שמעתי שאומרים שישראל הסכימה להפסקת אש שתאפשר את המשך טרור האש של העפיפונים והבלונים – זה לא נכון. איננו מוכנים לקבל שום התקפות נגדנו ונגיב בהתאם".

    שר החינוך נפתלי בנט אמר: "משך שלושה חודשים אנחנו עדים לטרור אש של כאלף בלוני נפץ ותבערה על תושבי עוטף עזה. רק בימים האחרונים תושבי הדרום ספגו כ-200 רקטות. בתזמון שנוח לו חמאס מכתיב שעכשיו תהיה הפסקת אש".

    בנט הבהיר: "הפסקת אש בלי הפסקת טרור האש זו לא הרתעה – זו כניעה. אני ושרת המשפטים נתנגד בקבינט לכל הפסקת אש שמאפשרת לחמאס להתחמש מחדש ולהמשיך לשגר בלוני אש לעבר תושבי הדרום. הגיע הזמן לפעול".

    השר ישראל כץ: אמר: "שר הביטחון ליברמן חייב להביא לקבינט הצעה לקביעת מדיניות ברורה מול עזה: מיטוט החמאס וחיסול הטרור, או אי-פרדות מכל אחריות אזרחית ויצירת קו גבול עם הרתעה מלאה – כמו מול סוריה ולבנון. אין אופציה להמשיך במצב הקיים. זה לא הוגן כלפי תושבי עוטף עזה ופוגע בביטחון מדינת ישראל".



    0 תגובות