ברביעי הקרוב: כנס רבנים נרחב נגד דו"ח הגיור

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברביעי הקרוב: כנס רבנים נרחב נגד דו"ח הגיור

    גדולי הרבנים יתכנסו ברביעי הקרוב לכנס ענק נגד מתווה הגיור שהציע השר לשעבר משה ניסים, האירוע ביוזמת ארגוני הזהות היהודית שחברו יחדיו לשיתוף פעולה מיוחד עם הרבנות הראשית לישראל

    ניסים מגיש את המלצותיו לנתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי הקרוב יגיעו קרוב לאלף רבנים ובראשם הרבנים הראשים לישראל מרן הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו, לכנס נגד המלצות הרפורמה בגיור שהגיש לממשלה השר לשעבר משה ניסים. בכנס יביעו הרבנים את התנגדותם הנחרצת להמלצות שבין היתר עלולות לתת הכרה של המדינה לגיורי הרפורמים בחו"ל.

    בין המשתתפים יהיו מרן הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר, הרה"ר לתל אביב יפו, הגרי"מ לאו, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז, רבה של חברון עד לא מכבר הגר"ד ליאור ורבנים נוספים.

    בכנס ידברו הרבנים על הסכנות הרבות מהדו"ח שהגיש משה ניסים ועל חיזוק מעמדה של הרבנות הראשית לישראל בתקופה בה ארגונים שונים מנסים באופן מכוון להחלישה.

    ממארגני הכנס נמסר: "הכנס הזה מביא אמירה חדה וברורה, צריך לקבור את המלצות משה ניסים ולשכוח שהם הובאו בכלל בפני הממשלה. אנו מקווים שהאמירה הנחרצת של הכנס תביא לציבור הרחב את הדאגה של הרבנים ביחס לצביון היהודי של המדינה ותציב לפנינו את האחריות הגדולה לשמור על השלימות והיהדות של העם היהודי".



    0 תגובות