בעקבות הפרסומים השקריים: הרב שלמה אבינר מחזק את אלקין

    איתי גדסי No Comments on בעקבות הפרסומים השקריים: הרב שלמה אבינר מחזק את אלקין

    גל של פרסומים שקריין ולא נכונים דיווחו שכביכול הגאון הרב שלמה אבינר הסיר את תמיכתו מאלקין. הדבר גרם לתוצאה ההפוכה והרב אבינר הוציא מכתב מיוחד על חיזוק התמיכה בזאב אלקין

    הגאון הגדול הרב שלמה אבינר. צילום פלאש 90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המירוץ לראשות עיריית ירושלים התחיל במלוא המרץ וכל מועמד בסיבובי שכנועים אצל כלל הקהלים הירושלמים, במטרה אחת – לגייס כמה שיותר ראשי קהילות שבעקבותם יגיעו הקהילות שאיתו. אחד מהדמויות הבכירות התורניות בירושלים המבוקשות לצורך תמיכתו של הציבור הדתי לאומי, הוא הגאון הרב שלמה אבינר ראש ישיבת עטרת כהנים מהרבנים הבולטים בציונות הדתית.

    מאז הצהיר על תמיכתו בזאב אלקין, נפוצו שמועות חסרות שחר ושקריות, כביכול הרב אבינר חזר בו מתמיכתו בשר זאב אלקין, הדבר גרם לדבר ההפוך "חיזוק התמיכה באלקין" הגאון הרב שלמה אבינר הוציא מכתב מיוחד לחיזוק התמיכה בשר זאב אלקין.

    "לשאלתך אם חזרתי בי בתמיכתי בו" פותח הרב שלמה אבינר את מכתבו שהוציא לפני דקות אחדות ומסביר את עצמו בצורה שאינה משתמעת אחרת:
    "ודאי כל אדם שפונה אליי עם מידע חדש אני אומר לו שאשקול את הדבר ואבדוק וכך היא המידה הנכונה" כותב הרב בגילוי לב במכתבו, אך מייד כותב ומחזק את החלטתו "ואכן לאור כל הפניות השונות עד כה התחזקה עוד יותר התמיכה בו, ואני מודה לכל הפונים אלי".

    הרב מוסיף את הסברו מדוע הוא תומך דווקא בשר אלקין "ובודאי הוא יביא ברכה לעיר קודשנו הן במובן הרוחני והן במובן הלאומי הכלכלי והארגוני"

    כמו כן השר זאב אלקין מקבל תמיכה מעוד רבנים מהציונת הדתית כמו הרב דב ליאור, מפוסק ההלכה בדור ומבכירי הרבנים של הציבור הדתי לאומי, הגאון הרב דב ליאור כותב על התמיכה באלקין: "נוכחתי לדעת שהוא מתאים לתפקיד חשוב זה".

    הרב אבינר



    0 תגובות