ומי מצטרף לנסיעת נתניהו לרוסיה? מתמודדים במחלת הסרטן

    איתי גדסי No Comments on ומי מצטרף לנסיעת נתניהו לרוסיה? מתמודדים במחלת הסרטן

    ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא למוסקבה לפגישה מדינית | בשולי המסע נרשם רגע מרגש כאשר סיפר נתניהו על ההחלטה לצרף אליו למסע שני ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן

    נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הפתיעו שני ילדים והזמינו אותם להצטרף אליהם לפגישה המדינית ברוסיה שתכלול ביקור באירוע ספורטיבי בינלאומי.

    הילדים, מיקה ליפסקר בת 18 מהיישוב קציר, אותה מלווים רה"מ ורעייתו מזה שנים, ואלון איזרייב בן 13 מפתח תקווה שנולד ברוסיה, מתמודדים עם מחלת סרטן. הילדים מלווים על-ידי הוריהם.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר עם המראתו למוסקבה: "אני יוצא עכשיו למוסקבה לפגישה חשובה מאוד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אנחנו נדון על סוריה, נדון על איראן, נדון על צרכי הביטחון של ישראל. אני מאוד מעריך את הקשר הישיר, הבלתי אמצעי, המצוין שיש לי עם נשיא רוסיה. זה מאוד חשוב לביטחון הלאומי של מדינת ישראל".

    נתניהו סיפר על הזמנה שיבל מנשיא רוסיה לצפות במשחק ספורטיבי בינלאומי המתקיים בימים אלה ברוסיה וסיפר כי הוא בחר, יחד עם רעייתו שרה, לקחת עמם לאירוע שני ילדים חולי סרטן. "אמרו לנו שאנחנו יכולים להביא שני מלווים. אז החלטנו להביא איתנו שני ילדים נפלאים שנלחמים בגבורה במחלת הסרטן. את מיקה, שרעייתי מלווה אותה כבר תשע שנים, ואת אלון, שהוריו עלו מרוסיה והוא מאוד אוהב כדורגל. זה מאוד מרגש אותנו שאנחנו יכולים להגשים עבורם חלום".



    0 תגובות