דורני מאשים: יש הקפאת בניה

    אריאל שרפר No Comments on דורני מאשים: יש הקפאת בניה

    בעקבות שביתת עובדי המנהל האזרחי נעצרות תכניות, ולא מקודמות למרות שאושרו על ידי הדרג המדיני. יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני פנה במכתב דחוף לראש הממשלה, לשר הביטחון ולשר האוצר לטפל בבעיה

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות החרפת העיצומים של עובדי המנהל האזרחי, הוציא לפני זמן קצר יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר האוצר משה כחלון. במכתב, דורש דורני לטפל במצב החמור, אשר מזה זמן רב עוצר את קידומן של תכניות חשובות בהתיישבות ושיוצר בפועל הקפאת בנייה, על אף אישורי הדרג המדיני. "דווקא כעת", כותב דורני, "בתקופה בה ניתן האישור המדיני לקדם את הבניה, הרי שלא זו בלבד שבשגרה אין המינהל האזרחי עומד כיאות במשימה זו, שביתת העובדים תחריף את המצב ותיצור צוואר בקבוק שיהיה קשה להשתחרר ממנו שנים קדימה".

    "דרישתם של עובדי המינהל האזרחי להוספת תקנים ובקשתם לשיפור תנאי שכר על מנת שיוכלו לאייש תקנים קיימים אינה נענית זה זמן, מה שהוביל לחידוש העיצומים", כותב דורני. כידוע, זוהי אינה הפעם הראשונה בה עובדי המנהל האזרחי פותחים בעיצומים, אך הדבר עדיין אינו טופל.

    "כידוע לכם", מאשים יו"ר מועצת יש"ע, "ארגון זה נמצא בתת-תפקוד כדבר שבשגרה, ומזה זמן רב שעבודות מטה חשובות לא מקודמות, תכניות שאושרו על ידי הדרג המדיני נעצרות ונערמות על השולחן במנהל האזרחי, תקציבים המיועדים לפרויקטים לתשתיות (תחבורה, סלולר ועוד) אינם ממומשים, לא מופקים אישורי עבודה ועוד".

    דורני חותם את מכתבו בבקשה מראש הממשלה, שר הביטחון ושר האוצר: "אנו מבקשים שתיכנסו לעובי הקורה מול כל הגורמים הנוגעים בעניין ותפעלו בהקדם ובאופן אישי להשיב את המינהל האזרחי לתפקוד מלא".



    0 תגובות