- רדיו קול חי - -

יצאנו לאכול: חומוס אצל הג'ינג'י

המנה מושקעת בבישול ממושך של כיומיים שלמים בתנור ומעניקה את כל היתרונות הבריאותיים.

חומוס. מה כבר ביקשנו? מאכל כמעט לאומי ישראלי? אבל לא. לחומוס, מגוון של סוגים, מגוון של אפשרויות בישול ומעל הכל זה יכול להיות גם בהחלט בריא ומזין.

אימפריית החומוסיות "החומוס של ג'ינגי" משיקה בימים אלה את המנה הבריאותית הראשונה מסוגה – מנה המורכבת מגרגרי חומוס מובחרים בשילוב גרגירי פול אסלי עם ביצה קשה המבושלים יומיים שלמים בתנור ומוגשים עם ביצה וסלט ישראלי.

הייחודיות וסוד הקסם של המנה טמון בהשקעה הרבה ובשלבי העשייה הארוכים והאוטנטיים שלה. איתי גולן הידוע כג'ינגי משקיע בבחירת הגרגירים של הפול וחומוס בקפידה ודואג שהטעמים נספגים יחד. את המנה ג'ינג'י מכין את במשך יומיים ברציפות בעזרת חימום בתנור.

לרובנו הבישול הארוך מזכיר את הבישולים הביתיים מבית אמא בשילוב הטעם של חומוס ג'ינגי' עם הידע שצבר "ג'ינג'י" במהלך עשרות שנים. המנה הבריאותית מורכבת מגרגירים חומוס מסוג זהבית הנחשב לסוג גרגירי החומוס הפופולארי בישראל וגדל בקיבוץ עינת.

מסתבר שבקיבוץ עינת אנו מגדלים את גרגירי חומוס זהבית במשך שנה שלמה ובוחרים את הגרגירים בקפידה ממש בפינצטה וזה ממש לא קלישאה. כך כל מנה חייבת לעמוד בסטנדרטים ידועים מראש.

זאת ועוד, כאשר אוכלים את מנת החומוס מתחילת היום היא יכולה להיספג בגוף עם כל היתרונות הבריאותיים שלה ולסייע מאד גם לספורטאים, טבעונים וצמחונים.

ויש לו גם מתכון: "כדי לקבל את החומוס והפול מבושלים היטב יש לבשל אותם ממש כמו חמין – במשך יומיים לאט לאט ובסבלנות, כל הלילה. זאת הדרך היחידה לקבל גרגרי חומוס ופול שהטעם שלהם זהה בשבע בבוקר ובאחת בצהריים".

לרשת שלושה סניפים, בנווה ירק, עינת ופתח תקוה כאשר הסניף בצומת סגולה בפתח תקוה הוא כשר למהדרין. פתוח בימי ראשון עד חמישי בשעות: 10.00-14.30

אימפריית "החומוס של ג'ינג'י" \ פתח תקווה \ כשר למהדרין