חוזרים בלי תשובה: סרבו לקבל משלחת מאירופה, בגלל השאלות

    מוטי סבן No Comments on חוזרים בלי תשובה: סרבו לקבל משלחת מאירופה, בגלל השאלות

    משלחת בכירים אירופאית שהגיעה לרמאללה, נתקלה בבוז ע"י ראש הממשלה הפלסטיני שסירב לקבלם | הסיבה: האיחוד האירופי דורש לקבל תשובות על תשלומי כספים למחבלים ובני משפחותיהם

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האירופאים ברוגז עם הרשות הפלסטינית: כאילו לא די להם בנתק המוחלט בין וושינגטון ורמאללה והחרמתם בידי ארה"ב, מגיע עכשיו תורם של האיחוד האירופי שבאופן מובהק הינו אנטי ישראלי ופרו פלסטיני, אך לא לעולם חוסן.

    האיחוד האירופי כועס מאוד על ראש הממשלה הפלסטיני ראמזי חמדאללה, לאחר שראש הממשלה סירב להיפגש עם משלחת בכירים מהאיחוד האירופי במהלך ביקורם ברשות הפלסטינית.

    גורמים רשמים באיחוד מסרו בעקבות האירוע: האיחוד האירופי אינו מרוצה מהתנהלותו של ראש הממשלה חמדאללה ובזלזול והבוז שהראה למשלחת המכובדים מהאיחוד.

    המשלחת הרשמית שהגיעה בראשות כריסטיאן דניאלסון האחראי על המזה"ת בוועידה האירופאית ועל הכספים המועברים לרשות הפלסטינית. עוד אישיות בכירה שהייתה במשלחת מנהל החוץ של האיחוד האירופי, פרננדו גנטיליני, אשר שימש כשליח האיחוד האירופי לתהליך השלום.

    מאחורי הסירוב המוחלט של ראש הממשלה הפלסטיני להיפגש עם הנציגים הבכירים, עומדת הבקשה של האיחוד: קבלת הסברים מפורטים לאן הולכים כספי האיחוד האירופי, מאחורח הבקשה עומד החשד כי הכספים משמשים לתשלומי כספים למחבלים ולבני משפחותיהם.

    הדבר מפתיע לאור הקמפיין שישראל מנהלת עם ארה"ב על כספי הרשות הפלסטינית שמממנת מחבלים, נראה שהתחילו להתעורר גם באיחוד האירופי ולעשות בדק בית גם אצלם, אם האירופאים יתחילו להעניש את הרשות בקיזוז כספים, נראה שהרשות תגיע למצב הקשה ביותר בו הייתה מאז הוקמה.

     



    0 תגובות