דרמה בבריטניה: שר החוץ בוריס ג'ונסון התפטר מתפקידו

    שלמה ריזל No Comments on דרמה בבריטניה: שר החוץ בוריס ג'ונסון התפטר מתפקידו

    חילוקי דעות קשים בנוגע ל"הברקזיט" בין שר החוץ בוריס ג'ונסון לראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי הובילו להתפטרות שר החוץ | ההתפטרות היא השנייה בסדרה, אתמול התפטר השר הממונה על הברקזיט בגלל אותם חילוקי דעות

    נתניהו וג'ונסון בפגישתם האחרונה בלונדון. צילום פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפולת אשת הברזל: לאחר חילוקי דעות קשים מול ראשת הממשלה תרזה מיי בנוגע להברקזיט ועזיבת האיחוד האירופי, שר החוץ בוריס ג׳ונסון התפטר מתפקידו, את ההתפטרות הגיש לראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי.

    ההתפטרות היא השנייה בתוך יממה, אתמול התפטר מזכיר הברקזיט – השר הממונה על השיחות עם האיחוד האירופי בנוגע לפרישת בריטניה מהאיחוד – דייוויד דייוויס.

    תומכי ברקזיט ברחבי הממלכה ביקרו בחריפות את "תכנית הברקזיט" של מיי, כיוון שהיא מכפיפה את בריטניה לחוקי האיחוד האירופי בכל הנוגע לסחר הבינלאומי של הממלכה המאוחדת. לדבריהם "בריטניה תיפול תחת חוקי הסחר האירופיים, אך מבלי שתהיה לה השפעה עליהם, מאחר שהיא לא חלק מהאיחוד. בנוסף, בריטניה לא תוכל לחתום הסכמי סחר עם מדינות אחרות, בדומה להגבלה החלה על מדינות האיחוד עצמן".

    ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי אמרה לאחר התפטרותו של שר החוץ בוריס ג'ונסון כי ההצעה שהיא מובילה לפרישת בריטניה מהאיחוד היא התוכנית הנכונה. בנוסף, ציינה מיי כי ממשלתה צריכה להתכונן למספר התרחשויות, כולל אפשרות שלא תתבצע עסקה עם האיחוד בנוגע לברקזיט.

     



    0 תגובות