זוכים ראשונים בשעונים יוקרתיים

    עפר גדנקן No Comments on זוכים ראשונים בשעונים יוקרתיים

    שלושה זוכים מאושרים מכל רחבי הארץ זכו השבוע בשעונים יוקרתיים מהמותגים הנחשבים בעולם במסגרת מבצע הקיץ, "זמן טוב ומה נעים", של דאודורנט טיטניום. בכל שבוע בשלושת השבועות הקרובים יזכו שלושה זוכים נוספים בשעונים.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ללא שםטיטניום הוא דאודורנט הספריי הנמכר ביותר בישראל והבחירה של תלמידי הישיבות. סדרת דאודורנט ספריי לגבר של המותג טיטניום הינה בעלת ניחוח מדויק ועצמתי המעניק תחושת רעננות וביטחון למשך שעות ארוכות. דאודורנט שמדבר אליך.

    במסגרת המבצע המרענן, קונים דאודורנט טיטניום ויכולים לזכות בשעון יוקרתי במתנה! איך זה עובד? קונים דאודורנט טיטניום, שומרים את החשבונית, מחייגים לטלאול 03-9411441, עונים נכונה ובמהירות על השאלות ויכולים לזכות בשעון מתנה!

    דאודורנט טיטניום שומר בעקביות על נוכחות גברית חזקה ואמינות מה שהופך אותו למותג מוכר, אהוב וידוע. למותג הבישום הגברי טיטניום שמור מקום של כבוד על מדף הבישום בישראל עם ניחוחות שנכנסו לקלאסיקה – סדרת CLASSIC, סדרתBLACK   וסדרת METAL.

    סדרת דאודורנט הספריי של המותג טיטניום הוא דאודורנט הספריי לגברים הנמכר ביותר בישראל ושומר על מיקומו המכובד בראש טבלת המכירות שנה אחר שנה, עם נתח שוק של יותר מ-20 אחוז (על פי נתוני סטורנקסט 2013-2017). להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

    המבצע יימשך ארבעה שבועות, בין התאריכים י"ח תמוז עד י"ט אב תשע"ח (1.7-31.7.18), ובכל שבוע יהיו שלושה שיזכו שעונים (סה"כ 12 שעונים) מהמותגים המובילים בעולם GIORGIO ARMANI ו-GUESS. בכפוף לתקנון.



    0 תגובות