והפרלמנטר המצטיין לשנת-2018 הוא: ח"כ יעקב מרגי

    איתי גדסי No Comments on והפרלמנטר המצטיין לשנת-2018 הוא: ח"כ יעקב מרגי

    "המכון הישראלי לדמוקרטיה" פרסם כי פרס "הפרלמנטר המצטיין" יוענק לחברי הכנסת יעקב מרגי (שס) ואיציק שמולי (המחנה הציוני) | בנימוקי השופטים על זכייתו של ח"כ יעקב מרגי צוינו חלק מהישגיו: תיקון אפלייה בכלל המגזרים ובקרב עולי אתיופיה. תשלומי הורים והרפורמה בחינוך המיוחד : ח"כ מרגי הודה נרגשות על קבלת הפרס: אפשר להגיע להערכה מתוך עבודה יסודית ומקצועית

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שנה מוענק פרס "הפרלמנטר המצטיין" מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה. השנה הפרס יוענק לשניים מחברי הכנסת, הראשון הוא יעקב מרגי ממפלגת ש"ס יו"ר וועדת החינוך והשני הוא ח"כ איציק שמולי ממפלגת המחנה הציוני.

    חברי הוועדה שבדקו את כלל חברי הכנסת, כתבו בנימוקם חברי הוועדה, השופט בדימוס תיאודור אור וחברי השיפוט: "ח"כ יעקב מרגי, משמש כיו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט המבצעת עבודת פיקוח צמודה, נחושה ורצופה על הרשות המבצעת במגוון נושאים, ובהם תשלומי הורים לבתי הספר, אפליית תלמידים יוצאי אתיופיה והרפורמה לילדי החינוך המיוחד.

    עוד כתבו חברי וועד השופטים: ח"כ יעקב מרגי, מיטיב להשתמש במגוון הכלים העומדים לרשותו בכדי לקדם מגוון נושאים חברתיים חשובים, ובראשם נושאי החינוך".

    יו"ר וועדת החינוך יעקב מרגי הודה נרגשות על קבלת הפרס ואמר: "בכל שנות פעילותי הציבורית חקוקה לנגד עיני" אמרו חכמנו "הוו כעבדים המשמשים שלא על מנת לקבל פרס", ולכן אני מרגיש מחוייב לכלל אזרחי מדינת ישראל.

    כיום לאחר 15 שנות כהונתי בכנסת ובממשלה, מסתבר כי אפשר להגיע להכרה ולהערכה גם ללא שימוש בפופוליזם זול ורגעי, אלא בעבודה יסודית ומאומצת עם הסתכלות ואחריות לטווח הארוך, אמר בדברי סקירה על פעילותו בכנסת ח"כ מרגי.

    שמח כי עבודה זו באה לידי ביטוי והכרה משמעותית, בהכרזה זו של המכון הישראלי לדמוקרטיה, שאף הוא משמש ככלי פיקוח של החברה בישראל ולא אחת אנו חברי הכנסת פועלים ליד וע"פ מחקריו" ציין ח"כ יעקב מרגי שהודה בכל ליבו על הפרס וההוקרה על פעילותו חוצת המגזרים והמפלגות.

    גם יושב ראש התנועה השר אריה דרעי, בירך את מרגי על זכייתו "כפרלמנטר המצטיין": גאה לברך את חברי ח"כ יעקב מרגי, על זכייתו ב"אות הפרלמנטר המצטיין" מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה על תפקידו כיו"ר ועדת החינוך.

    "יעקב מוכיח כי ניתן להיאבק ללא פשרות באפליה ובמצוקות החברתיות ולגרוף הישגים. והכל בחן ובמקצועיות. עלה והצלח, איחל השר דרעי.



    0 תגובות