30 מש"ח הושקעו בפרויקטים לקהילה בב"ב

    עפר גדנקן No Comments on 30 מש"ח הושקעו בפרויקטים לקהילה בב"ב
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזכות הפיס הוקמו מקוואות חדשים וגינות רבות הוקמו ושופצו לרווחת תושבי העיר * ראש העיר הרב חנוך זייברט: בני ברק מוקירה את הסיוע הנרחב, המקיף והמבורך של מפעל הפיס לעיר ולתושביה בתחומים רבים ומגוונים בסכומי ענק של עשרות מליוני שקלים

    בפיס כולם זוכים – מהנתונים על סך התרומות של מפעל הפיס עולה, כי בשנה האחרונה בלבד השקיע הפיס עבור הקהילה למעלה משלושים מליון ₪ בעיר בני ברק בלבד. בין השאר נבנו בעיר מקוואות חדשים ומפוארים וגינות רבות בכל רחבי העיר  זכו לשיפוץ משמעותי.

    עיריית בני ברק ומפעל הפיס פועלים באופן משותף שנים ארוכות, כשבני ברק הייתה העיר הראשונה שפנתה למפעל הפיס בבקשה לקבל סיוע ליעד זה, העיר נחשבת לאחת הערים הצפופות בארץ בלעה"ר ומטבע הדברים קיים מחסור בשטחים ציבוריים פתוחים, וקושי במציאת אתרים מתאימים לגני משחקים חדשים. יחד עם זאת ,גם מצב הגינות הקיימות היה טעון שיפור ונוצרה מצוקה אמיתית לכמות ילדים אדירה בעיר שנותרה ללא גני משחקים.

    בעקבות שיתוף הפעולה ההדוק, עיריית בני ברק בסיוע מפעל הפיס, ביצעה בשנים האחרונות מהלך מקיף של הקמה ושדרוג של גינות רבות בעיר וניתן לראות היום שינוי משמעותי בחזות העיר.

    מהלך נוסף אותו הובילו מפעל הפיס ועיריית בני ברק הוא הקמת מקוואות חדשים ומפוארים בכל רחבי העיר עפ"י כל כללי ההלכה לרווחת ציבור התושבים.

    ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט ציין את שיתוף הפעולה בין מפעל הפיס לבני ברק ואמר כי אחד הערכים הבולטים בעולמה של היהדות הינה הכרת הטוב, שמתבטאת בהבעת תודה, הערכה והוקרה לאלו שעוזרים, שמסייעים ומבצעים פעולות ומעשים טובים וברוכים לזולת- לכלל ולפרט, או לשניהם גם יחד.

    העיר בני ברק, המטרופולין של תורה וחסידות, חסד ויצירה, המונה למעלה מ-203,000 תושבים כן-ירבו, בני כל הגילים, מוקירה את הסיוע הנרחב, המקיף והמבורך של "מפעל הפיס" לעיר ולתושביה בתחומים רבים ומגוונים, בשנים 2017-18 בסכומי ענק של עשרות מליוני שקלים לסיוע מרשים במישורים שונים כבינוי מוסדות חינוך  לגילאים השונים, הקמת מקוואות ענק וברוב פאר והדר, פיתוח גינות חדשות ושדרוג גינות וותיקות באזורים רבים בעיר. אני מודה לפיס בשם חברי מועצת העירייה ובשמם של כלל תושבי עירנו, אמר הרב זייברט.

     



    0 תגובות