זה טעים • בוקריה מגישה: שקשוקולד

    קובי פינקלר No Comments on זה טעים • בוקריה מגישה: שקשוקולד

    בוקריה עם כשרות חת"ם סופר: מסעדת ארוחות הבוקר והבראנץ' המצליחה מגישה מנות חדשות וקינוח אחד שיוציא לכם מנעד עמוק של טעמים

    השקשוקולד צילום: קובי פינקלר
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שקשוקולד כבר טעמתם? מסעדת ארוחות הבוקר והברנץ', בוקריה מחדשת תפריט עם מנות מפתיעות, מכריזה על חזרתו של הבורקס בגרסה ביתית משודרגת, מגישה קלצלונה ממולא בביצה, ממשיכה במסורת הקינוחים המוגזמים הנדמים כארוחות בוקר והכי חשוב המסעדה קיבלה לאחרונה כשרות חת"ם סופר.

    במסעדת "בוקריה" שבמתחם יכין סנטר בפתח תקווה, לא מפסיקים לחדש ולהפתיע וכך גם עכשיו, המסעדה מחדש את כל תפריט ארוחות הבוקר והבראנץ', עם מבחר של 25 מנות מפתיעות וחדשות לקראת הקיץ.

    המסעדה מספקת חוויה משודרגת של ארוחות בוקר מפנקות הכוללות מבחר גדול של מנות שף מהתפריט בשילוב ארוחות בופה בראנץ' עשיר הכולל סלטים, גבינות פשטידות, לחמים ממרחים מרקים סלטים קרים וחמים ועוד (הבופה בפתוח מוגש עד השעה 16:00). כאשר כל אחד יכול למצוא את השילוב המושלם עבורו, בין אם מדובר במנות בוקר קלסיות ובין אם מדובר במנות צמחוניות וטבעוניות.

    אח"צ המקום מציע מבחר עשיר של מנות שף, קינוחים "מוגזמים" ועוד.

    אחת המנות המקוריות בתפריט החדש היא מנת הקינוח "שקשוקולד" – שנבחרה להיכנס לתפריט אחרי תחרות שנערכה ברשת החברתית של המסעדה ובה הוצע לציבור לשלוח מתכונים למסעדה. מבין עשרות ההצעות והמתכונים שהתקבלו נבחרו מספר מתכונים לניסיון ובסוף נבחרה השקשוקולד להיכנס לתפריט. המנה החדשה תוגש במחבת שקשוקה ובו פאדג' שוקולד חם עם שוקולד לבן וחלבה. מוגש עם גלידה וניל בצד – מומלץ לחלוק (56 ש"ח)

    בארוחות הבוקר המקוריות, מחזירה בוקריה את הבורקס, אך בגרסה ביתית פריכה ואיכותית, קלצלונה ממולאים בביצה ועוד.

    בין המנות החדשות בתפריט: ברוסקטה גבינת עיזים – ברוסקטה מרוחה בחמאה מתובלת בחמוציות ואגוזים גבינת עזים ואגס ביין אדום, פיצה קיסר- בצק הבית עם רוטב קיסר ופרמז'ן אפוי מעל סלט קיסר רענן ועוד.



    0 תגובות