התקשר כסנאטור לנשיא טראמפ: המתיחה המדוברת בארה"ב

    מוטי סבן 1 Comment on התקשר כסנאטור לנשיא טראמפ: המתיחה המדוברת בארה"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נפל לתרמית קומית בארה"ב: הקומיראי האמריקני ג'ון מלדנז פרסם קטע בו הוא מתקשר לנשיא ארה"ב ומדבר איתו תוך הצגת שווא שכביכול על הקו מדבר הסנטור הדמוקרטי רוברט מננדז.

    במהלך השיחה נשמע טראמפ אומר: "היי, בוב, מה שלומך? ברכות על הכול, אנחנו גאים בך"; הנשיא התייחס לחקירה של שחיתות בעניינו, דונלד טראמפ ממשיך ואומר: "עברת מצב קשה, ואני לא חושב שההליך היה הוגן מספיק".

    מננדז היה הסנאטור שהוביל את רפורמת ההגירה, כאשר טראמפ אומר: "אני רוצה להיות מסוגל לטפל במצב בצורה הטובה ביותר, אני מעדיף ללכת על הפתרון המקיף יותר מאשר על פתרון נקודתי".

    הקומקאי העיז לבקש מהנשיא בשיחה, כי לא ביחר מועמד לבית המשפט העליון, שןפט שמרני מידי, טראמפ הגיב ואמר שיש לו "רשימה גדולה של אנשים" והוא יכריז על מועמד בתוך 12 עד 14 יום.

    השיחה התגלגלה לעולם האמיתי, מסתבר שטראמפ אחרי השיחה עוד חזר לסנאטור לדבר איתו, כנראה שהשיחה הייתה טובה מאוד. מננדז סיפר: "פשוט לא האמנתי שזה לקח לנו רק שעה וחצי כדי להשיג את ג 'ארד קושנר ואת דונלד טראמפ בטלפון מתוך מטוס האייר פורס 1".

    לאחר השיחה, הקומיקאי ניסה שוב להתקשר לנשיא אך נתקל בסירוב, מפיקו של הקומיקאי התקשר לבית הלבן במבטא בריטי כבד וביקש להעביר את השיחה, המוקדנית לקחה הודעה, למרות שבטלפון נשמעו צחקוקים.

    מאוחר יותר קיבל הקומיקאי שיחת טלפון ממרכזיית הטלפון והתבקש לאשר מה מספר הטלפון של הסנטור, שכן המספר שהוא התקשר ממנו לא תואם את המספר שהיה ברשומות הבית הלבן.

    הבית הלבן הגיב למתיחה: "הנשיא רוצה להיות נגיש לחברי הסנאט ורוצה להם את ההזדמנות להיות בקשר. זה מוביל לכך שלפעמים הערוצים פתוחים מדי, וטעויות כאלה קורות".



    1 תגובות

    מיין תגובות